Lech Premium po raz czwarty sponsorem głównym Przystanku Woodstock

Leszek Chmielewski na tegorocznej edycji największego w Polsce muzycznego festiwalu pojawi się w nowej odsłonie. W swoim Miasteczku zaskoczy woodstockowiczów wieloma nowościami: Leszek jeszcze mocniej ich zintegruje i dostarczy pozytywnych wrażeń oraz kreatywnych wyzwań.
O autorze
2 min czytania 2017-07-24

Zgodnie z tradycją na Przystanku nie zabraknie też limitowanej puszki Lecha Premium inspirowanej Woodstockiem.

Muzyka, energia, optymizm to ważne elementy świata Leszka, dlatego także w tym roku nie zabraknie go na Przystanku Woodstock. Tym razem Leszek zaprasza do swojej strefy, która w tym roku stanie się prawdziwym miasteczkiem. W Miasteczku Leszka na wyjątkową społeczność woodstockowiczów czekają: recyklingowe lub plastyczne warsztaty w Kuźni Talentów, prezentacje zespołów muzycznych, które otrzymały Dziką Kartę Lecha na scenę w Kostrzynie nad Odrą, karaoke, nocne kino plenerowe czy malowanie zielonych irokezów. Udział w zadaniach będzie premiowany specjalną walutą – „Leszkiem”, wymienną na gadżety i nagrody m.in. handshake z Jurkiem Owsiakiem, darmowy prysznic w specjalnej strefie czy posiłki w strefie gastronomicznej

Leszek zapewnia emocje, ale także dba o odpowiedzialną konsumpcję alkoholu w Strefie Sprawdź Promile i na całym festiwalu. Dlatego przekazał WOŚP 8 nowoczesnych i profesjonalnych alkomatów, które zostały zakupione ze środków uzyskanych z trzech ton surowców zebranych podczas ubiegłorocznego Przystanku. Wszystko dzięki proekologicznej i odpowiedzialnej postawie uczestników Festiwalu, którzy przynosili posegregowane surowce do strefy eko Leszka.

Przystanek Woodstock 2017 to miejsce, gdzie królować będzie po raz kolejny limitowana edycja puszki Lecha Premium. Tradycja specjalnie zaprojektowanej puszki z roku na rok zyskuje nowych fanów i utrzymuje się, odkąd Leszek pierwszy raz pojechał na Woodstock w 2014 roku. Tym razem piwo w kolorowym, energetycznym opakowaniu, nawiązującym do klimatu festiwalu dostępne będzie na jego terenie i w okolicy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Projekt puszki przygotowała agencja Cztery Czwarte Brand Design.

Leszek Chmielewski na tegorocznej edycji największego w Polsce muzycznego festiwalu pojawi się w nowej odsłonie. W swoim Miasteczku zaskoczy woodstockowiczów wieloma nowościami: Leszek jeszcze mocniej ich zintegruje i dostarczy pozytywnych wrażeń oraz kreatywnych wyzwań. Zgodnie z tradycją na Przystanku nie zabraknie też limitowanej puszki Lecha Premium inspirowanej Woodstockiem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Muzyka, energia, optymizm to ważne elementy świata Leszka, dlatego także w tym roku nie zabraknie go na Przystanku Woodstock. Tym razem Leszek zaprasza do swojej strefy, która w tym roku stanie się prawdziwym miasteczkiem. W Miasteczku Leszka na wyjątkową społeczność woodstockowiczów czekają: recyklingowe lub plastyczne warsztaty w Kuźni Talentów, prezentacje zespołów muzycznych, które otrzymały Dziką Kartę Lecha na scenę w Kostrzynie nad Odrą, karaoke, nocne kino plenerowe czy malowanie zielonych irokezów. Udział w zadaniach będzie premiowany specjalną walutą – „Leszkiem”, wymienną na gadżety i nagrody m.in. handshake z Jurkiem Owsiakiem, darmowy prysznic w specjalnej strefie czy posiłki w strefie gastronomicznej

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Leszek zapewnia emocje, ale także dba o odpowiedzialną konsumpcję alkoholu w Strefie Sprawdź Promile i na całym festiwalu. Dlatego przekazał WOŚP 8 nowoczesnych i profesjonalnych alkomatów, które zostały zakupione ze środków uzyskanych z trzech ton surowców zebranych podczas ubiegłorocznego Przystanku. Wszystko dzięki proekologicznej i odpowiedzialnej postawie uczestników Festiwalu, którzy przynosili posegregowane surowce do strefy eko Leszka.

Przystanek Woodstock 2017 to miejsce, gdzie królować będzie po raz kolejny limitowana edycja puszki Lecha Premium. Tradycja specjalnie zaprojektowanej puszki z roku na rok zyskuje nowych fanów i utrzymuje się, odkąd Leszek pierwszy raz pojechał na Woodstock w 2014 roku. Tym razem piwo w kolorowym, energetycznym opakowaniu, nawiązującym do klimatu festiwalu dostępne będzie na jego terenie i w okolicy.

Projekt puszki przygotowała agencja Cztery Czwarte Brand Design.