Reklama, która wyciska łzy… łzy śmiechu! Zobacz Jasia Fasolę i wielu innych znanych aktorów w nowym spocie British Airways!

Reklama, która wyciska łzy… łzy śmiechu! Zobacz Jasia Fasolę i wielu innych znanych aktorów w nowym spocie British Airways!
Wiadomo, że przed każdym startem samolotu czeka nas mały instruktaż bezpieczeństwa. Niby nic w tym dziwnego, ale kiedy zasady używania maski tlenowej wyjaśnia Ci Ian McKellen, którego znamy z roli Gandalfa, czujemy… zaskoczenie?
O autorze
1 min czytania 2017-07-25

Linie lotnicze British Airways do swojego nowego klipu zaprosiły więcej znanych gwiazd!

Ci z nas, którzy często poruszają się samolotami, traktują instruktaż bezpieczeństwa jako nudną oczywistość. Dlatego British Airways postanowiły przełamać tę tendencję i opublikowały oryginalny spot, który prezentuje ważne procedury. Nagranie od razu stało się hitem. Film został opublikowany 18 lipca i w ciągu trzech dni zebrał ponad 1,5 mln wyświetleń!

Oprócz zabawnego sposobu przekazywania informacji, spot został doceniony dzięki tłumaczącym jego treść gwiazdom. Zobaczcie sami!

Kto jest Waszym ulubieńcem? My pokochaliśmy Gordona Ramseya, który tłumaczy jak przewozić bagaż podręczny ♥

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jednak należy wspomnieć o drugim dnie spotu. Linie lotnicze chcą zachęcić nim do wspierania organizacji charytatywnej Comic Relief, z którą współpracują. Organizacja pomaga potrzebującym dzieciom. Stąd Rowan Atkinson znany z roli Jasia Fasoli pokazuje, w jaki sposób można przekazywać środki na cele dobroczynne!

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Widać, że linie lotnicze wzmagają swoją komunikację w czasie letnich wypadów. Kilka tygodni temu mieliśmy możliwość obejrzeć spot nowozelandzkiego przewoźnika, który zainspirowany przygodą Alicji w Krainie Czarów podjął współpracę z amerykańskimi aktorami: Katie Holmes i Cuba Gooding Jr. oraz pracownikami samej linii, aby pokazać piękno turystki Nowej Zelandii, a także przypomnieć o bezpieczeństwie podczas podróży.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Jeśli już jesteśmy w temacie podróży samolotem, warto przywołać akcję Air France, które we współpracy z firmą BETC Paris stworzyło gumy do żucia o magicznych smakach: creme brulee oraz pistacjowych makaroników. Linia gum została zaprojektowana w celu pomocy pasażerom w radzeniu sobie z bólem uszu, gdy w kabinie samolotu zmienia się ciśnienie.