Reklama dnia: The Rock x Siri, czyli jak Apple chce wpłynąć na nasze podejście do głosowych asystentów

Reklama dnia: The Rock x Siri, czyli jak Apple chce wpłynąć na nasze podejście do głosowych asystentów
Z badań wynika, że ludzie coraz rzadziej wykorzystują inteligentnych asystentów do pomocy. Apple chce zachęcić jednak do pracy z niewidocznym interfejsem i znalazł na to dość ciekawy sposób. Firma zainwestowała spory budżet na nową reklamę Siri. W roli głównej „The Rock”.
O autorze
1 min czytania 2017-07-25

Marka postanowiła wyprodukować krótkometrażowy film, który zatytułowany jest „The Rock x Siri. Dominate the Day”. Główny bohater, który bierze na swoje barki niesamowicie dużo pracy, w dowcipny i autoironiczny sposób wykorzystuje atrybuty Siri, by pokazać, że bez niej nie zorganizowałby sobie tak dobrze życia. 

Co ciekawe spot został wyprodukowany wspólnie z Seven Bucks Productions, firmą należącą do Johnsona. Jesteśmy ciekawi, jaki był budżet produkcji!

„The Rock” ma wpłynąć na zmianę podejścia ludzi do niewidzialnych asystentów. Ma skłonić nas do tego, aby zamiast zapisywać notatki w telefonie lub w notesie, przejść na Siri. 😉

Jakie jest Wasze zdanie, czy głosowi asystenci to przyszłość?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Apple co jakiś czas wypuszcza reklamy, które zwracają naszą uwagę na coraz to inne aspekty.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zastanawiałeś się, jak wyglądałby nasz świat bez aplikacji mobilnych? Marka zaprezentowałą wizję nowoczesnej APPokalipsy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Wspomnienia są nieodzowną częścią ludzkiego życia. Kiedyś zatrzymywało się je na klatkach w aparatach analogowych, za które trzeba było sporo zapłacić. Dziś, w dobie smartfonów i tysiąca aplikacji ze zdjęciami, zapisujemy i chwalimy się każdą minutą naszego życia. Apple reklamuje nową użyteczność w iOS10, zobacz!

PS3

A jak Apple przekonuje do “przejścia na dobrą stronę mocy”?





PS4

Natalia Hatalska w TrendBooku wspomniała o #Post-Komunikacji. Coraz bardziej odchodzimy od komunikacji dotykowej bądź za pomocą myszki czy klawiatury na rzecz interfejsów konwersacyjnych, zwłaszcza głosowych (rozwój Alexy, czy Google Home). Więcej o tym znajdziecie → tuta