Nowy dyrektor marketingu w firmie Politan – zmiana po 13 latach!

Jedno z najważniejszych stanowisk w firmie Politan po ponad dekadzie opuszcza Grzegorz Barszcz. Wieloletni dyrektor marketingu firmy po objęciu stanowiska wiceprezesa koncentruje się na nowych obowiązkach. Stanowisko dyrektora marketingu przejął Tarik Hassan.
O autorze
1 min czytania 2017-07-26

Grzegorz Barszcz z firmą Politan związany jest od ponad 13 lat. Pracę rozpoczął od stanowiska dyrektora sprzedaży i kolejno: dyrektora marketingu i dyrektora ds. personalnych, tworząc i z sukcesem wdrażając nowoczesne strategie rozwoju firmy i marek z portfolio. W 2014 r. z został włączony do zarządu firmy, a od stycznia 2017 r. pełni funkcję wiceprezesa zarządu odpowiadając m.in. za realizację strategii firmy, rozwój zasobów ludzkich i struktury oraz zarządzanie Departamentem Handlu i Zasobów Ludzkich.

Po trzynastu latach obowiązki Grzegorza Barszcza przejmuje Tarik Hassan – doświadczony manager i marketer, pracujący w wielu różnorodnych sektorach gospodarki, m.in. w branży samochodowej czy w obszarze elektroniki użytkowej. Zarządzał działami marketingu firm na skalę globalną, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Do jego głównych zadań w firmie Politan należy rozwój portfela marek w oparciu o przyjęte strategie, a także intensywne poszerzanie kanału sprzedaży. Tarik Hassan zapowiada, że na swoim stanowisku będzie koncentrować się na planowaniu strategicznym, utrzymaniu spójnej polityki marketingowej dla marek znajdujących się w ofercie oraz wysokiej jakości produktów w oparciu o insighty konsumenckie i badania rynkowe.