Home.pl z nową kampanią od GoldenSubmarine

Home.pl z nową kampanią od GoldenSubmarine

Home.pl wystartował z kampanią promującą nową wersję serwisu: beta.home.pl. Do końca roku korzystanie z wybranych usług w ramach platformy jest bezpłatne i niezobowiązujące.

Dodatkowo home.pl chcąc poznać opinię na temat swojej nowej odsłony uruchomił konkurs, w którym zachęca do wyszukania bugów i errorów w usługach, panelu oraz na stronie. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Użytkownicy, którzy zdecydują się na założenie konta na beta.home.pl mają niepowtarzalną okazję, aby jako pierwsi testować nowe rozwiązania, które wprowadziła firma. A jeśli zechcą wziąć udział w konkursie mają szansę na wygranie nagród. Co tydzień autorzy 35 wpisów z największą liczbą polubień wygrywają 2 lata darmowej usługi „Hosting Biznes". Nagrodę główną, czyli 2000 zł na dowolne usługi home.pl, wygrywa 100 najlepszych testerów. Konkurs „Zakochaj się w home.pl” trwa od 19 czerwca do 31 października. Więcej na stronie konkursowej.

Agencja GoldenSubmarine przygotowała m.in. ideę kreatywną oraz strategiczną, stronę www, formaty reklamowe oraz content wideo.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij