Oferta OS3 została wybrana w drodze konkursu ofert. Agencja przygotowała strategię komunikacji dla serum oraz koncept dwuetapowej kampanii digitalowej. W pierwszej fazie OS3 zrealizowało kampanię promującą produkt w Internecie. Z początkiem lipca wystartował drugi etap, czyli konkurs dla konsumentów pod hasłem „Pokaż piękno swoich rzęs!” wraz z dedykowanym landing page’em akcji, który zachęca użytkowniczki produktu do podzielenia się z innymi fankami marki efektami przemiany ich rzęs po zastosowaniu serum.
Oceanic S.A to jeden z liderów rynku kosmetycznego. Firma ma w swojej ofercie leki, dermokosmetyki oraz kosmetyki marek AA, Oillan oraz Long4Lashes. W tym roku Oceanic zadebiutował w nowej kategorii produktowej. AA Wings of Color to pierwsza pełna gama kosmetyków do makijażu do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Firma Oceanic świętuje w tym roku 35-lecie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024