Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

OS3 promuje w sieci LONG4LASHES z portfolio OCEANIC

W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie konceptów kreatywnych i realizację działań w Internecie dla serum przyśpieszającego wzrost rzęs Long4Lashes – kampanię digitalową wraz z aktywacją konsumencką i dedykowaną stroną www.
O autorze
0 min czytania 2017-07-27

Oferta OS3 została wybrana w drodze konkursu ofert. Agencja przygotowała strategię komunikacji dla serum oraz koncept dwuetapowej kampanii digitalowej. W pierwszej fazie OS3 zrealizowało kampanię promującą produkt w Internecie. Z początkiem lipca wystartował drugi etap, czyli konkurs dla konsumentów pod hasłem „Pokaż piękno swoich rzęs!” wraz z dedykowanym landing page’em akcji, który zachęca użytkowniczki produktu do podzielenia się z innymi fankami marki efektami przemiany ich rzęs po zastosowaniu serum.

Oceanic S.A to jeden z liderów rynku kosmetycznego. Firma ma w swojej ofercie leki, dermokosmetyki oraz kosmetyki marek AA, Oillan oraz Long4Lashes. W tym roku Oceanic zadebiutował w nowej kategorii produktowej. AA Wings of Color to pierwsza pełna gama kosmetyków do makijażu do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Firma Oceanic świętuje w tym roku 35-lecie.