Z okazji 50. rocznicy zakazu dyskryminowania miłości homoseksualnej w Anglii, marka Absolut stworzyła piękną kampanię OOH, która ma na celu podniesienie świadomości o prawach homoseksualnych. Przy kampanii Absolut współpracował z Stonewall, największą brytyjską organizacją charytatywną LGBTQ i poprosił społeczność o przedstawienie mocy miłości przez zjednoczenie w pocałunku, by później obrandować je znakiem marki.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
To nie pierwsze takie działanie na rzecz społeczności homoseksualistów. Jednym z elementów kampanii jest spot pod hasłem „Equal love”, w którym pokazano pary, a także ludzi różnych ras i narodowości, którzy dzielą się namiętnymi pocałunkami. W ten sposób marka chce przypomnieć, że miłość nie dba o kolor skóry, płeć, nie potrzebuje schematów i nie zna granic.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kreację kampanii odpowiada agencja BBH London.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Niedawno Diesel w swojej reklamie zaserwował nam podobne smaczki. W klipie marki odzieżowej widzieliśmy mur, który jest odniesieniem do wszystkich stereotypów i barier. Kiedy zostaje zburzony przez tęczowy czołg, nie ma już żadnych ograniczeń. Dziura po nim jest w kształcie serca, co jest symbolem miłości, nadziei i jednoczenia ludzi.