Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

TOP 5 – MAGNUM – więcej niż lody

TOP 5 – MAGNUM – więcej niż lody
Lato i lody to nierozłączny duet. Żadna dieta nie potrafi powstrzymać przed zakupem chociażby jednego niosącego ochłodę deseru w upalny dzień. Tym bardziej ciężko oprzeć się pokusie, kiedy reklamy lodów wyglądają tak apetycznie!
O autorze
2 min czytania 2017-08-01

Już w V wieku p.n.e. na ulicznych marketach w starożytnej Grecji można było dostać kruszony lód zmieszany z miodem i owocami, a ojciec współczesnej medycyny – Hipokrates – zalecał jedzenie tego deseru, jako że „rozbudza życiowe płyny i polepsza samopoczucie”. Był też moment w historii, kiedy wielcy władcy dożywotnio opłacali swoich cukierników za utrzymywanie w tajemnicy receptur. 200 lat temu bardzo nieliczni mieli okazję rozpieszczać siebie lodami, zarezerwowanymi tylko dla elit. Dzisiaj jest z goła inaczej – nie tylko mamy dostęp do różnych rodzajów lodów i deserów lodowych, ale też co rusz jesteśmy namawiani na ich zakup i bombardawani reklamami ze wszystkich stron. Muszę przyznać, że są tacy, co robią to umiejętnie i których działania obserwuję z przyjemnością. MAGNUM z grupy Unilever zdecydowanie potrafi robić lody i nie szczypie się kiedy chodzi o reklamy. Poniżej TOP5 drogich i nie raz kontrowersyjnych spotów od MAGNUM. Smacznego!

MAGNUM GOLD 2010 

Prestiż, przepych, gwiazdy na prezentacji nowego produktu i Benicio del Toro w „reklamie akcji” rabujący bank pełen złotych… lodów. Spot wyreżyserowanej przez twórcę X-Menów Brayana Singera. Koszt kampanii wyniósł 3 mln funtów. „Chcemy być coraz lepsi. Przyjemność i luksus nie mają granic, tak jak lody MAGNUM” – komentują managerowie MAGNUM swój produkt.

MAGNUM DOUBLE – PROUDLY SEEKING PLEASURE 2015

Dwuwarstwowe lody DOUBLE zostały zaprezentowane światu za pomocą kampanii, w której wzięły udział transgenderowe kobiety. Odważnie jak na lody? Sęk w tym, żeby komunikacja opierała się na wartościach i uczuciach, które marka reprezentuje, a produkt prezentować „między słowami”. Film przestawiający krótką historię jednego z bohaterów – Grega został nagrodzony na Cannes Lions.

MAGNUM – BROWN IS IN 2015 

W 2015 roku MAGNUM pomalowało na kolor czekoladowy cały świat, a przynajmniej Indie. Piękne ekskluzywne przyjęcie, które miało miejsce m.in. w Rumunii, w Bukareszcie a na nim Kareena Kapoor. TO popularna bollywoodzka aktorka, która roniąc z balkonu kropelki niebiańskiej belgijskiej czekolady zamieniła każdy kolor na brązowy. Wielkie brawa dla kolorystów za niesamowity efekt!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

MAGNUM – RELEASE THE BEAST 2016 

Wiecie w jakim wydaniu MAGNUM jest najlepsze? Otóż w wydaniu LOLA MullenLowe & Proppa & Martin Werner! Rozkoszny spot i jak w wielu innych spotach MAGNUM – nie obeszło się bez nawiązania do seksu 😉

MAGNUM – THE CEREMONY 2017 

Kolejna produkcja powierzona Martinowi Wernerowi – najbardziej popularnemu, szanowanemu i utalentowanemu reżyserowi z Danii. Wykonanie po stronie hiszpańskiego domu produkcyjnego Proppa a koncepcja wymyślona przez agencję LOLA MullenLowe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spot pt. „Pleasure is diverse” rozpoczyna się stylowym weselem homoseksualnej pary. Kolejny raz MAGNUM podkreśla, że każdy z nas jest inny i każdy zasługuje na doznawanie swojego rodzaju przyjemności i podążania za swoimi wyborami i pragnieniami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Musze przyznać, że ten rodzaj reklam nie jest w moim guście i pisząc „piękna”, jestem daleka od powiedzenia „wybitna, ulubiona, szczególna”. Urzekające jest to, że gdzieś i ktoś tak bardzo dba o wizerunek tego małego deseru za 4,50 zł. Mimo, że jest dostępny w dyskontach i na każdej stacji benzynowej, to stawia na nogi gigantyczną ilość ludzi, angażuje najlepszych twórców na rynku i nie żałuje pieniędzy, żeby osiągnąć swój cel pozycjonowania siebie jako marki luksusowej. Taki mały, a taki duży deser. Po raz kolejny – smacznego!