K2 Media z bardzo precyzyjną kampanią dla marki Vitapil

K2 Media z bardzo precyzyjną kampanią dla marki Vitapil

Firma NUTROPHARMA powierzyła K2 Media zaplanowanie i zakup mediów kolejnej odsłony kampanii promującej markę Vitapil.

Działania zostały zaprojektowane w oparciu o nowy, autorski model ekonometryczny stworzony przez specjalistów z K2 Media, pozwalający bardzo precyzyjnie określić grupę docelową i konsumowane przez nią media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z pomocą programmatica, w oparciu o stworzony przez siebie model ekonometryczny, agencja zakupiła TV offline i online do najnowszej kampanii produktu Vitapil. Dodatkowo K2 Media na stałe wspiera tę markę działaniami SEM i SEO. Kampania spotowa potrwa od początku sierpnia do końca listopada br.

Vitapil to suplement diety, którego składniki pomagają zachować zdrowie włosów i skóry głowy. Właścicielem marki jest firma NUTROPHARMA, dynamicznie rozwijającą się spółka z polskim kapitałem. Jej celem jest dostarczanie receptur nowych produktów i całościowych koncepcji dla sektora farmaceutycznego.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij