K2 Media z bardzo precyzyjną kampanią dla marki Vitapil

Firma NUTROPHARMA powierzyła K2 Media zaplanowanie i zakup mediów kolejnej odsłony kampanii promującej markę Vitapil.
O autorze
0 min czytania 2017-08-01

Działania zostały zaprojektowane w oparciu o nowy, autorski model ekonometryczny stworzony przez specjalistów z K2 Media, pozwalający bardzo precyzyjnie określić grupę docelową i konsumowane przez nią media.

Z pomocą programmatica, w oparciu o stworzony przez siebie model ekonometryczny, agencja zakupiła TV offline i online do najnowszej kampanii produktu Vitapil. Dodatkowo K2 Media na stałe wspiera tę markę działaniami SEM i SEO. Kampania spotowa potrwa od początku sierpnia do końca listopada br.

Vitapil to suplement diety, którego składniki pomagają zachować zdrowie włosów i skóry głowy. Właścicielem marki jest firma NUTROPHARMA, dynamicznie rozwijającą się spółka z polskim kapitałem. Jej celem jest dostarczanie receptur nowych produktów i całościowych koncepcji dla sektora farmaceutycznego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj