Nestlé w swojej nowej, muzycznej i energetyzującej reklamie przyrównuje życie do karuzeli, która ciągle jest w ruchu i ciężko znaleźć w niej miejsce na chwilę dla siebie. Przez jej trzy kondygnacje widzimy przekrój naszego życia i miejsca, w których spędzamy najwięcej czasu: metro, praca, klub fitness. Wszystko to pełne ludzi, gwaru i zabójczego tempa. A może rzucić to wszystko i wyjechać w Bieszczady?
Twórcy reklamy twierdzą, że łatwo być przytłoczonym przez wszystko, co nas dziś otacza i dzieje się na świecie. Czekolada zaś powoduje uśmiech i choć nie rozwiąże wszystkich problemów, to sprawi, że choć przez chwilę poczujemy się szczęśliwi.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja David São Paulo.
PS
No właśnie, żyjąc w ciągłym biegu, bardzo często zapominamy, by celebrować małe rzeczy i spędzać czas z rodziną. Tesco stworzyło spot przypominający, że to rodzina jest najważniejsza.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing