Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Karuzela metaforą szalonego tempa dzisiejszych czasów – smaczna reklama Nestlé podbiła serca odbiorców

Karuzela metaforą szalonego tempa dzisiejszych czasów – smaczna reklama Nestlé podbiła serca odbiorców
Niektórzy ludzie na zbyt poważnie biorą wszystko do siebie. Często brakuje w dzisiejszych czasach chwili odpoczynku i momentu na relaks.
O autorze
1 min czytania 2017-08-01

Nestlé w swojej nowej, muzycznej i energetyzującej reklamie przyrównuje życie do karuzeli, która ciągle jest w ruchu i ciężko znaleźć w niej miejsce na chwilę dla siebie. Przez jej trzy kondygnacje widzimy przekrój naszego życia i miejsca, w których spędzamy najwięcej czasu: metro, praca, klub fitness. Wszystko to pełne ludzi, gwaru i zabójczego tempa. A może rzucić to wszystko i wyjechać w Bieszczady?

Twórcy reklamy twierdzą, że łatwo być przytłoczonym przez wszystko, co nas dziś otacza i dzieje się na świecie. Czekolada zaś powoduje uśmiech i choć nie rozwiąże wszystkich problemów, to sprawi, że choć przez chwilę poczujemy się szczęśliwi.

Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja David São Paulo.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

No właśnie, żyjąc w ciągłym biegu, bardzo często zapominamy, by celebrować małe rzeczy i spędzać czas z rodziną. Tesco stworzyło spot przypominający, że to rodzina jest najważniejsza.

Słuchaj podcastu NowyMarketing