Karuzela metaforą szalonego tempa dzisiejszych czasów - smaczna reklama Nestlé podbiła serca odbiorców

Karuzela metaforą szalonego tempa dzisiejszych czasów - smaczna reklama Nestlé podbiła serca odbiorców

Niektórzy ludzie na zbyt poważnie biorą wszystko do siebie. Często brakuje w dzisiejszych czasach chwili odpoczynku i momentu na relaks.

Nestlé w swojej nowej, muzycznej i energetyzującej reklamie przyrównuje życie do karuzeli, która ciągle jest w ruchu i ciężko znaleźć w niej miejsce na chwilę dla siebie. Przez jej trzy kondygnacje widzimy przekrój naszego życia i miejsca, w których spędzamy najwięcej czasu: metro, praca, klub fitness. Wszystko to pełne ludzi, gwaru i zabójczego tempa. A może rzucić to wszystko i wyjechać w Bieszczady?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Twórcy reklamy twierdzą, że łatwo być przytłoczonym przez wszystko, co nas dziś otacza i dzieje się na świecie. Czekolada zaś powoduje uśmiech i choć nie rozwiąże wszystkich problemów, to sprawi, że choć przez chwilę poczujemy się szczęśliwi.

Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja David São Paulo.

PS

No właśnie, żyjąc w ciągłym biegu, bardzo często zapominamy, by celebrować małe rzeczy i spędzać czas z rodziną. Tesco stworzyło spot przypominający, że to rodzina jest najważniejsza.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij