Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Havas PR wypromuje markę Semilac

Havas PR wygrał przetarg na obsługę public relations Semilac, jednej z wiodących marek hybrydowych lakierów do paznokci. Agencja odpowiada za działania w zakresie komunikacji produktowej.
O autorze
1 min czytania 2017-08-02

Polska marka Semilac należąca do spółki Nesperta posiada w swojej ofercie m.in.: lakiery hybrydowe oraz klasyczne, produkty i akcesoria do pielęgnacji dłoni, a także profesjonalne urządzenia do stylizacji paznokci. Za promocję wszystkich tych produktów odpowiada Havas PR.

Do zadań agencji należy opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji budującej świadomość i wizerunek marki, bieżące prowadzenie biura prasowego Semilac oraz koordynacja specjalnych projektów kierowanych do konsumentów.

Cieszymy się, że do grona naszych Klientów dołączyła firma z branży beauty, dla której będziemy mogli realizować nie tylko kreatywne projekty PR-owe, ale również influencer oraz content marketingowe. Wierzymy, że takie kompleksowe podejście przełoży się na efektywną komunikację do konsumentów – mówi Katarzyna Kamińska, prezes Havas PR.

Semilac to odważna marka, która bardzo dynamicznie się rozwija. Nasze działania prowadzimy z profesjonalnymi partnerami, którzy rozumieją potrzeby rynku i są blisko naszych odbiorców. To pozwala nam utrzymać pozycję jednego z liderów branży, ale i stale się rozwijać – na czym nam niezwykle zależy. Wierzymy, że z Havas PR nie będziemy stać w miejscu – dodaje Paulina Piątek, Manager Działu Komunikacji/ PR Manager Nesperta.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z ramienia agencji Havas PR zespołem konsultantów kierować będzie Agata Sander, Consulting Director Brand & Content Department.

Słuchaj podcastu NowyMarketing