Deloitte Digital z kolejną kampanią dla Black Red White

Deloitte Digital z kolejną kampanią dla Black Red White

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Dziękujemy, że tworzysz Dom” największej na polskim rynku grupy meblarskiej Black Red White. Nowy spot, zatytułowany „Bez” promuje nowości i inspiracje w salonach BRW oraz nowy katalog z produktami firmy.

Deloitte Digital jest współtwórcą kampanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spot zatytułowany „Bez” jest kolejną odsłoną wprowadzonej w maju 2017 roku platformy komunikacyjnej marki Black Red White zatytułowanej „Dziękujemy, że tworzysz Dom”. Nowy spot opowiada o rodzinie, która otrzymuje od znajomych niezupełnie dobrze dobrany do wystroju ich mieszkania obraz zatytułowany „Bez”. Dobre relacje z przyjaciółmi wymagają, aby przyjąć prezent. Zachowanie harmonii wystroju ma natomiast zagwarantować przestronna szafa Black Red White, w której do czasu następnej wizyty znajomych spocznie oryginalny podarunek.

W ramach nowej odsłony kampanii emitowane będą 30’ i 15’ sekundowe spoty, pojawią się także billboardy oraz citylighty.

Agencja Deloitte Digital odpowiedzialna jest za działania ATL oraz wyznaczanie kierunku komunikacji marki. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, emitowane na antenie największych ogólnopolskich stacji: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych, a także, dodatkowo, działania w mediach społecznościowych oraz outdoor. Przy stworzeniu kolejnej odsłony popularnej kampanii Deloitte Digital wspierał dom produkcyjny Film Produkcja oraz studia: Głośno, odpowiedzialne za dźwięk i Miło, zajmujące się postprodukcją.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij