Deloitte Digital jest współtwórcą kampanii.
Spot zatytułowany „Bez” jest kolejną odsłoną wprowadzonej w maju 2017 roku platformy komunikacyjnej marki Black Red White zatytułowanej „Dziękujemy, że tworzysz Dom”. Nowy spot opowiada o rodzinie, która otrzymuje od znajomych niezupełnie dobrze dobrany do wystroju ich mieszkania obraz zatytułowany „Bez”. Dobre relacje z przyjaciółmi wymagają, aby przyjąć prezent. Zachowanie harmonii wystroju ma natomiast zagwarantować przestronna szafa Black Red White, w której do czasu następnej wizyty znajomych spocznie oryginalny podarunek.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W ramach nowej odsłony kampanii emitowane będą 30’ i 15’ sekundowe spoty, pojawią się także billboardy oraz citylighty.
Agencja Deloitte Digital odpowiedzialna jest za działania ATL oraz wyznaczanie kierunku komunikacji marki. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, emitowane na antenie największych ogólnopolskich stacji: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych, a także, dodatkowo, działania w mediach społecznościowych oraz outdoor. Przy stworzeniu kolejnej odsłony popularnej kampanii Deloitte Digital wspierał dom produkcyjny Film Produkcja oraz studia: Głośno, odpowiedzialne za dźwięk i Miło, zajmujące się postprodukcją.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024