Showmax z kolejną etiudą filmową od Bridge2Fun

Agencja Bridge2Fun przygotowała nową kampanię dla Showmax opartą o etiudę filmową pt. „Zacisze”. Do współpracy zaproszono cenionych twórców i aktorów – m.in. Piotra Cyrwusa i Iwonę Wszołkównę.
O autorze
1 min czytania 2017-08-02

Za reżyserię odpowiada natomiast Bartosz M. Kowalski, twórca głośnego „Placu Zbawiciela”. Po „Czerwonym punkcie” w reżyserii Patryka Vegi i etiudzie „Ksiądz” Wojtka Smarzowskiego, to już trzecia produkcja filmowa zrealizowana we współpracy z Bridge2Fun.

„Zacisze” to przede wszystkim krwawa produkcja z gatunku kina grindhouse, przyporządkowana do takich kategorii jak horror, komedia i thriller jednocześnie. Na bohaterów zmierzających na beztroskie wakacje, na kemping „Zacisze”, czekają jednak o wiele większe emocje, niż się tego spodziewają.

Takie produkcje na polskim rynku się nie pojawiają. Dzięki temu, że nasz klient ma odwagę robić rzeczy niecodzienne, a my mamy pomysły, powstają naprawdę wyjątkowe produkcje. Po raz kolejny udowadniamy też, że Bridge2Fun to nie tylko reklama – to rozwiązania contentowe, które wpisują się w język marki. Efekty w całości można oglądać na platformie Showmax – podsumował Rafał Baran, Prezes Bridge2Fun.

Showmax to internetowy serwis subskrypcyjny VOD, który wystartował w Polsce w na początku bieżącego roku. Launch marki powierzono agencji Bridge2Fun, która przygotowała kampanię w oparciu o filmowe inspiracje. Intencją leżącą u podstaw całej kampanii było ożywienie krótkich form filmowych we współpracy z cenionymi polskimi reżyserami. Do współpracy przy scenariuszu premierowego filmu „Czerwony punkt” zaproszono Patryka Vegę, a na pierwszym planie zagościł Ewan McGregor. Druga odsłona kampanii realizowana była natomiast w oparciu o etiudę pt. „Ksiądz” w reżyserii Wojtka Smarzowskiego. Na ekranach pojawili się wówczas m.in. Arkadiusz Jakubik, czy Iwona Wszołkówna.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania składa się z dwóch części – teaserowej i revealowej. Zapowiedź stanowią teasery emitowane w telewizji i internecie, zachęcające do obejrzenia pełnej etiudy na showmax.com. Pełna wersja etiudy dostępna jest od 1 sierpnia na platformie Showmax. W drugiej kolejności pojawią spoty benefitowe. Komunikację uzupełniają plakaty i artworki.

Za opracowanie i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Kreacją zajęli się Jacek Wójcik (Senior Copywriter), Szymon Demirkol (Senior Art Director) oraz Michał Sosiński (BTL & Design). Koordynacją działań i współpracę z klientem prowadziła natomiast Marta Sawicka (Account Director) wraz z Tomaszem Milewskim (Account Supervisor).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się