Orzeźwiająca moc kokosa w SUBWAY®

Orzeźwiająca moc kokosa w SUBWAY®

SUBWAY® systematycznie rozwija swoją ofertę kawową i staje się ważnym graczem w tym segmencie rynku. Mrożona kawa kokosowa to nowość, która została wprowadzona na lato do oferty sieci. Orzeźwiający napój będzie promowany m.in. przez konkurs prowadzony na Facebooku i specjalnie stworzonym...

...landing page’u.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowa pozycja w menu to kolejna z serii kaw mrożonych wprowadzanych cyklicznie przez SUBWAY®. Wiosenno-letnie orzeźwienie w tym roku gwarantowała już Mrożona kawa Chai. Kolejny smak to Mrożona kawa kokosowa. Słodycz tego owocu doskonale komponuje się z orzeźwiającą siłą zmrożonej kawy.

Kampania marketingowa nowej kawy obejmuje działania prowadzone w restauracjach oraz kanałach digitalowych. Na fanpage’u SUBWAY® Polska oraz na specjalnie stworzonym landing page’u prowadzony jest także bardzo wakacyjny konkurs. Wszyscy chętni mogą stworzyć swoją wirtualną pocztówkę z SUBWAY®. Do wygrania są vouchery na Mrożoną kawę kokosową oraz gadżety marki.

Za strategię komunikacji, kreacje reklamowe i realizację działań e-PR jest odpowiedzialna agencja Q&A Communications. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus Global.

Nowa oferta jest ograniczona czasowo. Mrożona kawa kokosowa będzie dostępna w restauracjach SUBWAY® do 4 października. Zastąpi ją rozgrzewająca propozycja jesienno-zimowa.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij