Hasło kampanii: „MIX TAKI NA DWA SMAKI“ nawiązuje do unikalnych, nieoczywistych połączeń dwóch owoców w JOVI DUET.
W 20-sekundowym spocie pełne radości i energii sceny z młodymi ludźmi przeplatają się z soczystymi ujęciami owocowego, jogurtowego duetu: truskawki & kiwi, podkreślając apetyczność napoju i zachęcając do jego spróbowania. W spocie wystąpiły m.in.: Magdalena Bieńkowska – Miss Polski 2015, Blanka Tichoruk – Miss Polski Nastolatek 2014, a także wielokrotna finalistka Mistrzostw Europy i Mistrzyni Polski w skokach do wody – Patrycja Pyrzak.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Spot emitowany jest w stacji TVN oraz w stacjach tematycznych TVP, TVN i Polsat.
Za kreację i realizację spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, a za produkcję i post produkcję – Propeller Film. Planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajmuje się dom mediowy Zenith.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024