Krystian Dulnik od wielu lat związany jest z branżą filmową i reklamową. Posiada doświadczenie w pracy w zakresie online, compositingu i motion designu. Jego specjalizacją jest reżyseria animacji. Wcześniej Dulnik pracował m.in. w Xantus Studio na stanowisku 3D Generalist / VFX artist oraz w Chimney Poland jako 3D Generalist / CG, Compositing & Online Artist.
W jego portfolio znajdują się projekty dla takich marek jak Apple, PGNiG, Samsung czy Dr Irena Eris.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Ostatnie miesiące to w Delapost bardzo intensywny czas. Cieszę się, że studio dynamicznie się rozwija czego dowodem jest m.in. poszerzanie stałego zespołu i rozpoczęcie współpracy z Krystianem. Rozwój działu animacji 3D jest dla nas priorytetowy. – stwierdza dyrektor zarządzający studia Delapost Filip Bartold.
Do zespołu dołączyła także Loretta Geerts, która objęła stanowisko kierownika postprodukcji.
Geerts dotychczas związana była z branżą marketingową. Pracowała m.in na stanowisku brand manager w Unilever Polska.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Proces postprodukcji opiera się m.in. na kreatywnym łączeniu sztuki i marketingu. Wymaga też odpowiedniej logistyki. Dlatego traktuję dotychczasowe doświadczenie Loretty jako wartość dodaną i wierzę, że wpłynie ono pozytywnie na jakość realizowanych przez nas produkcji i obsługę Klientów. – dodał Bartold.
Słuchaj podcastu NowyMarketing