Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Studio postprodukcyjne Delapost rozwija strukturę i powiększa zespół.

Do grona twórców reprezentowanych przez studio dołączyli właśnie: reżyser animacji Krystian Dulnik i producentka Loretta Geerts.
O autorze
1 min czytania 2017-08-07

Krystian Dulnik od wielu lat związany jest z branżą filmową i reklamową. Posiada doświadczenie w pracy w zakresie online, compositingu i motion designu. Jego specjalizacją jest reżyseria animacji. Wcześniej Dulnik pracował m.in. w Xantus Studio na stanowisku 3D Generalist / VFX artist oraz w Chimney Poland jako 3D Generalist / CG, Compositing & Online Artist.

W jego portfolio znajdują się projekty dla takich marek jak Apple, PGNiG, Samsung czy Dr Irena Eris.

Ostatnie miesiące to w Delapost bardzo intensywny czas. Cieszę się, że studio dynamicznie się rozwija czego dowodem jest m.in. poszerzanie stałego zespołu i rozpoczęcie współpracy z Krystianem. Rozwój działu animacji 3D jest dla nas priorytetowy. – stwierdza dyrektor zarządzający studia Delapost Filip Bartold.

Do zespołu dołączyła także Loretta Geerts, która objęła stanowisko kierownika postprodukcji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Geerts dotychczas związana była z branżą marketingową. Pracowała m.in na stanowisku brand manager w Unilever Polska.

Proces postprodukcji opiera się m.in. na kreatywnym łączeniu sztuki i marketingu. Wymaga też odpowiedniej logistyki. Dlatego traktuję dotychczasowe doświadczenie Loretty jako wartość dodaną i wierzę, że wpłynie ono pozytywnie na jakość realizowanych przez nas produkcji i obsługę Klientów. – dodał Bartold.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się