Najlepsza piłkarska reklama, jaką widzieliście. Za kamerą Guy Ritchie

Najlepsza piłkarska reklama, jaką widzieliście. Za kamerą Guy Ritchie

Każdy sportowiec, aby „przenieść się na inny poziom”, potrzebuje precyzyjnej kombinacji umiejętności, sprawności fizycznej, kontroli nad emocjami i szczęścia. Podróż na szczyt nie jest jak przejażdżka kolejką górską – łatwa i szybka. Jest pełna niespodzianek i nagłych zwrotów akcji.

Dzięki Nike, chociaż na chwilę, możemy poczuć chwałę i poświęcenie oraz przyjaźń na murawie.

Chociaż reklama ma już kilka lat, jest ponadczasowa. W reżyserii Guya Ritchiego widzimy podróż, z pierwszej ręki, po boisku piłkarskim. To unikalne podejście sprawia, że widz jest sercem całej reklamy, w sposób, o którym większość ludzi może tylko pomarzyć.

Oglądając to, odbiorca bardzo szybko dostrzega potrzebę dostosowania się do nowej sytuacji. Pracuje z zespołem fizycznie i psychicznie, stawia czoła wyzwaniom, przeżywa ból i upokorzenia, ale także celebruje zwycięstwa. Zobacz reklamę, której to Ty jesteś bohaterem! Przeżyj te emocje na własnej skórze!

Jakie jest Wasze zdanie na temat tej reklamy? Czy Wam też przyspieszyła tętno?

PS

Nike nie raz pokazało, że sport wynosi nas na wyższy poziom! Jedna z reklam, którą marka wypuściła w 2012 roku z okazji Igrzysk Olimpijskich w Londynie miała pokazywać, że nie tylko zawodowi sportowcy i rekordziści świata chcą przekraczać granice własnych możliwości, ale każdy, kto uprawia sport i chce dzięki temu realizować własne cele, co według marki daje poczucie doskonałości.

PS2

Jeśli już poruszyliśmy kwestię rekordzistów świata, zachęcamy Was do obejrzenia poruszającej reklamy, w której sam Michael Phelps przygotowuje się do przejścia na sportową emeryturę.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij