Kamińska odpowiada za rozwój relacji z wydawcami działającymi w ramach marek SalesMedia (sieć dedykowana e-commerce’om), NetSales (sieć reklamowa performance) oraz MailSales (sieć i agencja e-mail marketingowa). Do jej zadań należą m.in. tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju współpracy z partnerami marek, bieżąca obsługa wydawców, w szczególności blogerów, influencerów, baz mailingowych, optymalizacja i zwiększanie przychodów reklamodawców i wydawców, a także pozyskiwanie nowych wydawców.
Małgorzata Kamińska doświadczenie zdobywała w sieci Awin (dawniej Zanox), gdzie zajmowała się obsługą i pozyskiwaniem wydawców oraz wsparciem marketingowym działu, a także w Grupie Wirtualna Polska, gdzie wspierała departament akcji specjalnych w realizacji niestandardowych kampanii reklamowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024