Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Rolnik – najważniejszy człowiek na ziemi”

15 października ruszyła kampania marki POLIFOSKA® realizowana pod hasłem „Rolnik- najważniejszy człowiek na ziemi”. Za koncept kreatywny i jej realizację dla Grupy Azoty Zakłady Chemiczne „Police” S.A odpowiada Agencja S4.
O autorze
1 min czytania 2017-08-10

Agencja S4 nawiązała współpracę z Grupy Azoty Zakłady Chemiczne „Police” S.A. na mocy wygranego przetargu na opracowanie konceptu kreatywnego oraz realizację 2 kampanii promujących markę POLIFOSKA® na jesieni 2017 oraz wiosnę 2018.

Trwająca od niedawna kampania jest pierwszą odsłoną projektu zrealizowanego przez S4. Na jej użytek agencja przygotowała spot radiowy i telewizyjny, reklamy prasowe i kampanię w Internecie. S4 odpowiadało także za przygotowanie alternatywnej mapy Google, na której rolnicy mogą oznaczać swoje pole i pochwalić się swoimi plonami – można ją znaleźć pod adresem: najwazniejszynaziemi.polifoska.pl. Kampania pojawiła się w TVP, stacjach radiowych, prasie lokalnej oraz w Internecie.

Za realizację projektu odpowiadał w S4 zespół projektowy w składzie: Magdalena Czaczkowska, Łukasz Skotnicki, Elżbieta Łapczyńska, Agnieszka Meder.

Za koordynację prac po stronie Grupy Azoty Zakłady Chemiczne „Police” S.A. odpowiadała Kornelia Przygoda – kierownik działu marketingu. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj