"Rolnik - najważniejszy człowiek na ziemi"

Agencja S4 wygrała przetarg rozpisany przez Grupę Azoty Zakłady Chemiczne „Police” S.A. na opracowanie konceptu kreatywnego oraz realizację 2 kampanii promujących markę POLIFOSKA® na jesieni 2017 oraz wiosnę 2018.

Zaplanowane działania realizowane będą pod hasłem „Rolnik- najważniejszy człowiek na ziemi”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja S4 odpowiada za przygotowanie koncepcji kampanii reklamowej w dwóch odsłonach - jesiennej oraz jej kontynuację w sezonie wiosennym. W jej ramach zajmie się przygotowaniem komunikacji do TV, radio, prasy, Internetu oraz działaniami niestandardowymi.

Realizowane dla POLIFOSKA® działania będą miały na celu komunikowanie kluczowych wartości marki oraz budowanie wśród ich odbiorców poczucia dumy z bycia rolnikiem. Główną ideą kampanii będzie wyrażenie uznania dla rolników, podziękowanie za ich ciężką pracę i poświęcenie, dzięki któremu odgrywają tak ważną rolę w społeczeństwie.

Po stronie agencji S4 za zwycięski koncept przetargowy oraz dalszą realizację projektu odpowiada zespół, w którego skład wchodzą Agnieszka Meder, Elżbieta Łapczyńska, , Magdalena Czaczkowska oraz Łukasz Skotnicki. Po stronie Grupy Azoty Zakłady Chemiczne „Police” S.A. za koordynację prac odpowiada Kornelia Przygoda - Kierownik Działu Marketingu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij