Zalety miejskiego modelu ŠKODY podkreśla kampania reklamowa, którą Klienci mogą dostrzec w telewizji, w prasie, w internecie, na VOD oraz na pomocą działań outdoor’owych. Na potrzeby kampanii powstał dedykowany landing page, opisujący zalety modelu. Zadbano również o działania niestandardowe.
W ramach kampanii, agencja OPCOM, wykorzystując najnowszą funkcjonalność aplikacji Shazam, rozpoznawanie utworów muzycznych oraz obrazów, przygotowała innowacyjną aktywację konkursową.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Po zeskanowaniu za pomocą aplikacji kodu umieszczonego na spocie TV lub na jednym z nośników outdoorowych, użytkownik przeniesiony zostaje na dedykowany landing page z grą. W każdym tygodniu do wygrania jest ponad 400 nagród.
Kampania nowego modelu ŠKODY potrwa do końca sierpnia. Za koncepcje, kreacje i strategię odpowiada agencja OPCOM. Media do kampanii zakupił dom mediowy PHD. Całość projektu nadzoruje Ewa Hałabura, Account Director agencji OPCOM.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024