Działania prowadzone będą na facebooku, instagramie oraz oraz na specjalnie przygotowanym blogu.
W portfolio agencji w zakresie pełnej obsługi Social Media znajdują się tacy klienci jak: So-raya, Warka, Hyundai, Tartare, czy Pekao S.A.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
The Digitals jest częścią grupy S/F, w skład której oprócz The Digitals wchodzą agencja fullse-rvice Scholz & Friends Warszawa i agencja aktywacyjno-eventowa EMLAB.
Atrium Poland Real Estate Management należy do Grupy Atrium, jednego z wiodących wła-ścicieli, zarządców i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Atrium posiada w Polsce 21 centrów handlowych o łącznej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej 522 200 mkw., w tym dziewięć kluczowych obiektów: Atrium Promenada, Atrium Targówek i Atrium Reduta w Warszawie, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Atrium Koszalin, Focus Bydgoszcz, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Felicity w Lublinie i Atrium Biała w Białymstoku. Atrium konsekwentnie poszerza ofertę gastronomiczną, rekreacyjną i rozrywkową oraz podnosi standard wnętrz, jakość, przystępność i atrakcyjność przestrzeni publicznej w swoich obiektach. Skupia się również na starannym tworzeniu optymalnego dla gości centrów miksu najemców, jak również wspiera kreatywne koncepty handlowe, oferując klientom nowe doświadczenia zakupowe.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024