Canon łapie wspomnienia i pomaga dostrzec w życiu małe rzeczy

Canon łapie wspomnienia i pomaga dostrzec w życiu małe rzeczy
Przypomnij sobie, ile razy chciałeś zrobić idealne zdjęcie. Jak długo szukałeś na nie inspiracji, by w końcu stworzyć prawdziwe arcydzieło. Nowa reklama Canona to istna uczta dla oczu, która ma inspirować o zachęcić do łapania chwil.
O autorze
1 min czytania 2017-08-10

Żyjąc pełnią życia, na pewno chcesz zapamiętać jak najwięcej i stworzyć piękne wspomnienia. Nowa reklama marki przekonuje, że zwykłym smartfonem tego nie zrobisz – potrzebujesz Canona. Celem spotu jest popychanie odbiorców do dostrzegania w codziennym życiu chwil, które warto objąć kadrem, bo wiadomo, że zdjęcia z sesji nie oddadzą tego, co jest tu i teraz. Canon w reklamie wykorzystał efekt domina Rube Goldberga, co czyni go jeszcze piękniejszym.

Rube Goldberg był amerykańskim wynalazcą. Z jego nazwiskiem utożsamiana jest dziś maszyna, która działa na zasadzie domina. Dzięki połączeniu pewnych czynności powodujemy mechaniczne następstwa. Ostateczny efekt można by osiągnąć jednym prostym gestem.

PS

W jednej z reklam Hondy, której nakręcenie zajęło cztery miesiące, przez dwie minuty oglądamy doskonale zsynchronizowane ze sobą części samochodu. Co by się jednak stało, gdyby jedna część z całego łańcucha elementów nie była oryginalna?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spot Canona to nie pierwszy w tym roku, który wykorzystał efekt domina. LG prezentując swój nowy flagowiec, uciekło się do tej samej metody. Reklama, oprócz pięknych zdjęć, na które niesamowicie przyjemnie się patrzyło, eksponowała wszystkie zalety modelu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Podobny schemat wykorzystał kiedyś także Samsung.