Wykorzystując narzędzia monitoringu Brand24, Crunchips przygotował niestandardową aktywację łączącą światy online i offline. Wyszukuje po hasztagach posty z informacjami o tym, gdzie właśnie odbywają się imprezy i dostarcza paczki pełne chipsów zaskakując imprezowiczów.
Co tydzień na swoim fanpage’u Crunchips informuje też w jakie okolice w weekend wyruszy crunchipsowy bus. Można go przywołać pisząc do Crunchipsa na Facebooku lub wrzucając na Instagram zdjęcia z imprezy z hasztagami: #jestcrunchipsjestimpreza oraz nazwą miasta, np.: #katowice.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Akcja realizowana jest w ramach kampanii #coekipatoimpreza i potrwa do końca sierpnia. Jej pomysłodawcami są Crunchips i agencja LiquidThread, która odpowiada za strategię komunikacji, kreacje i realizację kampanii digital oraz obsługę kanałów social media marki.