TWIN .digital collective wzmacnia zespół

Maryna Garbacz i Adrian Zwierzyński dołączyli do TWIN.
O autorze
0 min czytania 2017-08-11

Martyna Garbacz z branżą reklamową związana jest od 2010 roku. Pracowała między innymi w Hill+Knowlton Strategies i John Pitcher, obsługując takie marki jak: adidas, USP Zdrowie, BZ WBK, PGNiG, Huawei. Współtworzyła kampanie nagradzane i wyróżniane w konkursach: KTR, Innovation oraz Kampania Społeczna Roku. Jest absolwentką Komunikacji Społecznej (Kreowanie Wizerunku / Creative Writing) na Uniwersytecie Wrocławskim.

Adrian to absolwent Krakowskich Szkołach Artystycznych. Projektowaniem zajmuje się od 2008 roku. Jest autorem teledysków grupy Neony oraz współtwórcą marki plispliz.  Poprzednio związany z agencjami IQ Marketing oraz Neon Shake Advertising. Pracował m.in. dla marek: Tyskie, Lech, Lipton, Wyborowa, Western Union, Getin Leasing czy Domino’s Pizza.

Zarówno Martyna jak i Adrian, objeli stanowisko collective member. Odejście od klasycznych stanowisk wewnątrz agencji wynika z filozofii budowania interdyscyplinarnego zespołu profesjonalistów o przenikających się kompetencjach, którą TWIN realizuje od początku swojego istnienia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj