#LETSWOW - światowa premiera kolekcji Heidi Klum dla sieci Lidl

#LETSWOW - światowa premiera kolekcji Heidi Klum dla sieci Lidl

„Heidi & The City” to nazwa pierwszej odsłony kolekcji przygotowanej przez światowej sławy modelkę Heidi Klum specjalnie dla sieci Lidl. Kolekcja będzie miała swoją premierę 7 września br. podczas New York Fashion Week.

Dla marki Lidl będzie to debiut na międzynarodowym, modowym evencie. Sprzedaż ubrań z kolekcji „Esmara by Heidi Klum” rozpocznie się 18 września br. we wszystkich sklepach Lidl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

#LETSWOW Nowy Jorku

7 września w Nowym Jorku Heidi Klum i Lidl odkryją sekret kampanii #LETSWOW, która rozpoczęła się na początku sierpnia w 28 krajach, gdzie obecne są sklepy sieci. Tego dnia odbędzie się premiera wspólnej kolekcji modelki i Lidla. Podczas New York Fashion Week po raz pierwszy zostaną zaprezentowane wszystkie jej elementy.

„Lidl nie miał do tej pory tak silnego połączenia z modą. Wraz z Heidi Klum, która jest źródłem inspiracji i jednocześnie uznaną projektantką, pragniemy to zmienić. #LETSWOW oznacza zabawę modą, która zaskakuje, tak samo jak Lidl w świecie mody” – podkreśla Piotr Rogowski, Członek Zarządu Lidl Polska.

Miejscem prezentacji kolekcji jest Nowy Jork – metropolia, w której rodzą się modowe trendy. To także ulubione miasto Heidi Klum, które zainspirowało ją do stworzenia kolekcji „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City”.

Różnorodna jak Heidi Klum

Efekt jest imponujący. Zaskakująca jak Nowy Jork i różnorodna jak Heidi Klum kolekcja oferuje miejski szyk z „efektem WOW”: blezer w panterkę, delikatne topy, modne bomberki, dopasowane jeansy, subtelną koronkę, rockową skórę – wszystko to utrzymane w dominujących kolorach: jaskrawoniebieskim i o barwie koniaku. Każdą część kolekcji charakteryzuje wysoka jakość w atrakcyjnych, typowych dla sklepów Lidl, cenach od około 25 zł do około 200 zł.

„Pragnę kreować modę z „efektem WOW”. Stworzyłam kolekcję, której elementy można ze sobą dowolnie łączyć i która sprawi, że każda kobieta będzie dobrze wyglądać – wszystko to w bezkonkurencyjnej cenie” – zaznacza Heidi Klum.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij