Złoto i srebro dla Public Dialog

Złoto i srebro dla Public Dialog

Public Dialog został doceniony w międzynarodowym konkursie Stevie® Awards.

Agencja za projekt „Report: The role of corporate communication” otrzymała dwie statuetki – złotą i srebrną. Nagrody zostały przyznane odpowiednio w kategoriach: „Other - Public Relations” oraz “Communications or PR Campaign/Program of the Year - Communications Research”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zgłoszony przez Public Dialog projekt to pionierskie badanie na temat roli komunikacji korporacyjnej w największych polskich i międzynarodowych firmach. Zostało ono przeprowadzone metodą CAWI przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. W badaniu wzięło w nim udział 120 przedstawicieli firm: polskich (77) i międzynarodowych (43) zatrudniających minimum 250 osób. Respondentami były osoby odpowiedzialne w firmie za komunikację korporacyjną.

Stevie® Awards jest największym konkursem biznesowym na świecie. Powstał w 2002 roku, aby honorować i promować osiągnięcia oraz sukcesy specjalistów i firm z całego świata. Stevie należą do jednych z najbardziej cenionych międzynarodowych nagród branżowych.

Więcej informacji o konkursie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij