Oryginalność nie zna granic. Kendall Jenner w nowym spocie w trylogii adidas

Oryginalność nie zna granic. Kendall Jenner w nowym spocie w trylogii adidas
Adidas po raz kolejny pokazuje, że „oryginalność jest nieskończona”. Tym razem marka przyznała się do nowego spojrzenia na "wizjonerów". W reklamie, obok Kendall Jenner, zobaczymy Playboi Carti, 21 Savage, Young Thug i Jamesa Hardena. Wszystko scalone ze sobą piosenką Franka Sinatry.
O autorze
0 min czytania 2017-08-11

Kampania adidas nawiązuje do dzieł historycznych, takich jak „Narodziny Wenus” czy „Człowiek Vitruvian” DaVinciego, które łączy definicja oryginalności. Każda scena jest znana, ale zupełnie nowa i przekazuje indywidualne motywy autentyczności i ewolucji charakterystyczne dla każdego.

Głównym celem filmu jest pokazanie, że podczas swobodnego tworzenia, rezultat jest zawsze oryginalny.

Więcej o samym spocie i reakcjach odbiorców na wystąpienie w nim Jenner, przeczytacie → tutaj. Poniżej znajdziecie pozostałe spoty, które obrazują, że oryginalność jest nieskończona.


LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

A poniżej możecie zobaczyć nieoficjalną reklamę adidasa stworzoną przez niemieckiego studenta Eugena Merhera. Choć adidas nie uznał reklamy, ta w bardzo krótkim czasie stała się viralem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się