Oryginalność nie zna granic. Kendall Jenner w nowym spocie w trylogii adidas

Oryginalność nie zna granic. Kendall Jenner w nowym spocie w trylogii adidas

Adidas po raz kolejny pokazuje, że „oryginalność jest nieskończona”. Tym razem marka przyznała się do nowego spojrzenia na "wizjonerów". W reklamie, obok Kendall Jenner, zobaczymy Playboi Carti, 21 Savage, Young Thug i Jamesa Hardena. Wszystko scalone ze sobą piosenką Franka Sinatry.

Kampania adidas nawiązuje do dzieł historycznych, takich jak „Narodziny Wenus” czy „Człowiek Vitruvian” DaVinciego, które łączy definicja oryginalności. Każda scena jest znana, ale zupełnie nowa i przekazuje indywidualne motywy autentyczności i ewolucji charakterystyczne dla każdego.

Głównym celem filmu jest pokazanie, że podczas swobodnego tworzenia, rezultat jest zawsze oryginalny.

Więcej o samym spocie i reakcjach odbiorców na wystąpienie w nim Jenner, przeczytacie → tutaj. Poniżej znajdziecie pozostałe spoty, które obrazują, że oryginalność jest nieskończona.

PS

A poniżej możecie zobaczyć nieoficjalną reklamę adidasa stworzoną przez niemieckiego studenta Eugena Merhera. Choć adidas nie uznał reklamy, ta w bardzo krótkim czasie stała się viralem.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij