Nowy, trzyminutowy spot to przykład storytellingu, którego szanse na viral są zabójcze. Reklama odnosi się do najgłębiej zakorzenionych bodźców w naszych charakterach. Jesteśmy świadkiem przeżywania cudu narodzin i wraz z ojcem obserwujemy dorastanie jego córki. W „Historii Lucy” rola marki jest ograniczona, ta koncentruje się raczej na doświadczeniach, radościach i smutkach bohatera, który obserwuje proces dorastania, buntu i zakładania własnej rodziny przez swoje dziecko.
Reklama jest jeszcze piękniejsza dzięki użytej jako podkład piosence. Według nas, reklama to czyste arcydzieło, przy którym chusteczki są wskazane!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Podobny zabieg w swojej strategii wykorzystało Subaru. Marka bardzo mocno podkreśliła to, jak ważne są miłość i bezpieczeństwo w naszym życiu. W kilku swoich reklamach wykorzystała motyw dorastania, zobaczcie:
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W jednej z reklam Hyundai pokazał nam nadopiekuńczego i zazdrosnego ojca, którego córka wybiera się na pierwszą randkę. Na szczęście wyposażone w aplikację śledzącą auto pozwala ojcu kontrolować, czy wspomniane spotkanie przebiega zgodnie z jego oczekiwaniami. To kolejny przykład reklamy, w której widzimy motyw dorastania.