Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Anna Karczmarek wzmacnia dział strategii LiquidThread

Do zespołu strategii agencji LiquidThread (Publicis Media) dołączyła Anna Karczmarek obejmując stanowisko Strategy Plannera.
O autorze
0 min czytania 2017-08-18

Przez ostatnie 2 lata Anna pracowała w agencji K2 Internet, gdzie zajmowała się tworzeniem strategii w obszarze digitalu. Pracowała m.in. dla takich marek jak Volkswagen, Ikea, Netflix, Desperados, Uniwersytet Warszawski czy Urząd Miasta st. Warszawy.

W LiquidThread Anna będzie zajmowała się tworzeniem rozwiązań strategicznych dla klientów agencji w dziale, który prowadzi Marcin Woźniak, Communication Strategy Director.