Demo promuje markę prawdziwych makaronów od… prawdziwych Polaków!

Demo promuje markę prawdziwych makaronów od… prawdziwych Polaków!

Coraz mniej Polaków pamięta o tym, że smak prawdziwego makaronu zawdzięczamy jajkom!

Demo Effective Launching odświeża te wspomnienia i reklamuje markę makaronu “Tradycyjny z Ludwina” - według tradycyjnego, niezmiennego od lat przepisu stworzonego przez prababcię Dominika Polaka, wiceprezesa firmy Polmak. Czy lokalna marka makaronu zagrozi rynkowym potentatom?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Podczas przygotowań do kampanii i wspólnej analizy badań rynkowych zaskoczyło nas, jak to możliwe, że w Polsce, w kraju domowego makaronu, konsumenci zapominają, że nie wszystkie makarony są z jajkami. A przecież jak prawdziwy makaron, to jajeczny.” – mówi Jacek Sadowski, prezes agencji Demo Effective Launching, która odpowiada za strategię i kreację kampanii makaronu “Tradycyjny z Ludwina”. „Mamy w Polsce arcymistrzów makaronu jajecznego – takich jak Pan Prezes Grzegorz Polak - właściciel marki makaronów ‘Tradycyjny z Ludwina’, którego udało nam się namówić do udziału w filmach reklamowych. Bo kto inny jak nie Polak wybudzi naród z makaronowej amnezji i zachęci do powrotu do makaronu jajecznego?”- uśmiecha się prezes Demo.

Agencja Demo z wielkim zainteresowaniem podjęła wyzwanie wprowadzenia regionalnej marki makaronu “Tradycyjny z Ludwina” do pierwszej ligi. „W zeszłym roku pracując dla marki wody mineralnej Jurajska doprowadziliśmy do 30-procentowego skoku sprzedaży, co jest rzeczą bez precedensu na rynku wód. Jesteśmy przekonani, że z naszą pomocą również makaron ‘Tradycyjny z Ludwina’, podparty wspaniałą tradycją i mocnymi argumentami nieźle namiesza w kategorii makaronów.” – podsumowuje Sadowski.

„Zależało nam na skutecznej strategii i na nośnych rozwiązaniach kreatywnych, które zgrabnie połączyłyby tradycję domowego makaronu z zastosowaniem w nowoczesnej kuchni. Tak aby znak „Jakość Tradycja”, którym się szczycimy, stał się dla konsumenta atutem, a nie obciążeniem i wpisał się we współczesny jadłospis.” – dodaje Dominik Polak, wiceprezes firmy Polmak i… syn bohatera spotów reklamowych.

Ogólnopolska kampania makaronu “Tradycyjny z Ludwina” jest skierowana do kobiet odpowiadających za zakupy spożywcze i przygotowywanie domowych posiłków. Kampania swoim zasięgiem obejmuje telewizję, prasę, radio, Internet, outdoor, prasę cyfrową, kino oraz mobile. Za planowanie i zakup mediów do całej kampanii odpowiada dom mediowy PRO Media House.

Kampania prowadzona pod hasłem „Pamiętaj! Jak makaron, to z jajkami. Tradycyjny z Ludwina.” potrwa do listopada 2017.

Kampania jest dofinansowana ze środków unijnych –„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” (Instytucja Zarządzająca PROW 2014-2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij