W spotach oglądamy półnagie panie, zamiast kobiet w góralskich strojach.
Hasła kampanii są proste, dosłowne i powodują jednoznaczne skojarzenia: „Kobiety wiedzą, co dobre”, „Da ci moc na całą noc”, „Zbój – tylko, co potrzebne” i „Zawsze pomoże jak trzeba”. Każdy z czterech filmików trwa ok. 30 sekund i pokazuję, że kobieta jest tylko ładnym i niemyślącym dodatkiem. Z resztą, zobaczcie sami:
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Czy komunikacja marek napojów energetycznych ma w swoim DNA zakorzeniony niesmaczny żart? Co myślicie o całej kampanii? Dajcie nam znać!
O poprzedniej, nieudanej kampanii marki Tiger, przeczytacie → tutaj.
Słuchaj podcastu NowyMarketing