Matthew Luhn gwiazdą połączonej sceny UX Poland oraz Filmteractive dzięki Deloitte Digital

Matthew Luhn gwiazdą połączonej sceny UX Poland oraz Filmteractive dzięki Deloitte Digital

Deloitte Digital objął parasolem partnerstwa strategicznego konferencje - UX Poland oraz Filmteractive. Gwiazdą połączonej sceny obu wydarzeń będzie Matthew Luhn z Pixara – gość specjalny Deloitte Digital.

Matthew Luhn to światowej klasy ekspert w zakresie storytellingu, mówca z ponad 25 letnim doświadczeniem. Jest twórcą scenariuszy największych hitów Pixar Animation Studio m.in. trylogii „Toy Story”, „Gdzie jest Nemo”, „Potwory i spółka”, „Auta” czy „Uniwersytet Potworny”. Od lat pomaga największym światowym brandom tworzyć i opowiadać historie ich marek. W swojej prelekcji „The power of story” opowie o tym, jak wykorzystać storytelling w biznesie, aby budować lepszą komunikację marki i wpływać na jej odbiorców. Jak połączyć wydawałoby się dwa odrębne światy – bajki oraz biznesu – tak, by chwycić za serca i zaangażować klientów w dialog z firmą.

Konferencja UX Poland – jedno z największych wydarzeń dla projektantów interakcji – potrwa od 11 do 13 października i będzie skupiona wokół nowych interfejsów (głosowych, sztucznej inteligencji, rozszerzonej rzeczywistości) i zmieniających się pod ich wpływem zachowań użytkowników.

– Matthew Luhn to nie jedyna gwiazda tegorocznej edycji UX Poland. Konferencję otworzy pionier trendu user experience – Alan Cooper, nazywany w środowisku projektantów „ojcem Visual Basic”. Na zakończenie z kolei będziemy mogli posłuchać Marcina Tredera, twórcę światowej klasy kompleksowego narzędzia dla projektantów UX Pin – mówi Hubert Anyżewski, Head od Experience Design CE w Deloitte Digital.

W 8 edycji UX Poland udział weźmie blisko 20 prelegentów związanych z branżą UX z USA, Chin, Izraela, Danii, Niemiec i Polski. Twórcami konferencji są Hubert Anyżewski oraz Wiesław Kotecki z Deloitte Digital.

W tym roku po raz pierwszy, oprócz łódzkiej edycji (17 października), festiwal Filmteractive odbędzie się również 12 października w Warszawie. Hasło tegorocznej, warszawskiej edycji to „Brands of the future”. Z kolei łódzkie spotkanie będzie poświęcone silnym markom, które wspierając kulturę, tworzą ciekawe projekty artystyczne. Tematyka wydarzenia nawiązuje do kreatywnego charakteru miasta.

– Nie można dziś marginalizować wpływu zarówno kultury na tworzone przez marki treści, jak i otwarcia tychże marek na wspieranie kultury i na przemysły kreatywne. Ten relatywnie nowy sektor gospodarki staje się coraz mocniejszą dźwignią światowego handlu. Stąd skupienie tegorocznej edycji festiwalu Filmteractive wokół tej problematyki – mówi Olgierd Cygan, Deloitte Digital CE Leader.

Deloitte Digital został partnerem strategicznym obu wydarzeń, których kulminacja nastąpi 12 października w halach byłej praskiej drukarni, przy Mińskiej 65 w Warszawie. Nadchodzące konferencje to podwójna dawka emocji, inspiracji i wiedzy ze świata digital zarówno dla specjalistów, jak i wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę. Dzięki zbieżności miejsca i czasu pojawił się pomysł, by na zakończenie dnia połączyć sceny obu konferencji wystąpieniem Matthew Luhna, które zamknie dzień. Zainteresowani mogą już kupić bilet na wybrane wydarzenia i wziąć udział w wykładach i warsztatach.

Szczegółowy program konferencji wkrótce.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij