Bohaterkami nowej kampanii brandu są kobiety, które łączy aktywność fizyczna, która pomogła im pokonać przeszkody i jednocześnie stała się formą terapii. Problemy z narkotykami, molestowanie, czy problemy na tle religijnym.
Zobaczcie historie tych kobiet:
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Reżyserem spotów dla marki została Joris Debeij, który nagrodzony został nagrodą Emmy za film dokumentalny, nakręcił także reklam dla Apple i JetBlue, współpracował z SXSW, Sundance Film Festival i New York Times.
Niedawno Amerykańska marka UNDER ARMOUR skupiła się na historii 5 kobiet, które osiągnęły wiele w sporcie. Kampania „UNLIKE ANY” sprzeciwia się stereotypom i pokazuje, że to nie płeć, ubrania, ani kolor skóry, pozwalają osiągnąć obrany cel. Liczy się silna wola idąca w parze z miłością do wykonywanej pasji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
To nie jedyna marka, która walczy z nierównym traktowaniem kobiet w świecie sportu. Nike w swojej komunikacji kierowanej do nich pokazuje, że mogą one osiągnąć wszystko, o czym tylko marzą, bo siła jest w nich! Od stycznia Training Club marki wydał cztery różne reklamy regionalne, które mówią bezpośrednio do płci pięknej, by te miały siłę zmieniać normy społeczne.