Szlachetna Paczka wypuściła spot promujący wolontariat

Aż 13 500 wolontariuszy zamierzają w tym roku zaangażować w swoje działania Szlachetna Paczka i Akademia Przyszłości – projekty Stowarzyszenia WIOSNA. W tym celu przygotowano spot promujący rekrutację do tych projektów.
O autorze
2 min czytania 2017-08-23

Kampania rekrutacyjna jest przedłużeniem narracji kampanii „Lubię ludzi” rozpoczętej w czerwcu.

24 lipca ruszyła kampania rekrutacja wolontariuszy do SZLACHETNEJ PACZKI i AKADEMII PRZYSZŁOŚCI – znanych w całej Polsce wolontariatów organizowanych przez Stowarzyszenie WIOSNA. Pomysłodawcą projektów jest ks. Jacek Stryczek.

Celem spotu jest znalezienie osób aktywnych i odpowiedzialnych, które chcą się angażować społecznie i pomagać razem z Paczką i Akademią. Wolontariusze to zarówno osoby młode, studiujące, jak również osoby o ustabilizowanej sytuacji zawodowej.

Spot promocyjny przygotował Paweł Labe, Piotr Podsiadło i Maciej Król.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nie ma Paczki i Akademii bez wolontariuszy

Tylko w ubiegłym roku Szlachetna Paczka i Akademia Przyszłości połączyły prawie milion osób: rodzin, dzieci, darczyńców i wolontariuszy. Wartość przekazanej pomocy wyniosła ponad 47 mln zł. Nie byłoby to możliwe bez wolontariuszy, którzy w realizacji projektów pełnią kluczową rolę. Wolontariusze Szlachetnej Paczki docierają do rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji i określają, jaki rodzaj pomocy da im szansę na realną poprawę. SuperW Paczki łączą potrzebujących z darczyńcami. Wchodzą do świata biedy – tam, gdzie inni nie chcą, albo boją się wejść. Z kolei wolontariusze Akademii Przyszłości przez cały rok regularnie, raz w tygodniu, spotykają się z dziećmi, które borykają się z trudnościami w nauce. Wolontariusz staje się przyjacielem i mentorem dziecka. Uczy je wygrywać, wzmacnia jego dobre strony, podnosi jego samoocenę i sprawia, że dziecku zaczyna się chcieć.

Lubisz ludzi? Zostań wolontariuszem

„Lubię ludzi” to aktualny dla kampanii wolontariuszy motyw przewodni z call to action na wolontariat. Wolontariuszem może zostać każdy. Poszukiwane są osoby aktywne i odpowiedzialne, które chcą się angażować społecznie, wiek nie ma znaczenia. Wolontariusze to zarówno osoby młode, studiujące, jak również osoby o ustabilizowanej sytuacji zawodowe. Wolontariat w Paczce wyróżnia to, że organizowany dla ludzi, którzy mają mało czasu i lubią go dobrze wykorzystywać. Tutaj mają szansę dobrze spożytkować swój czas i energię.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wpływ – rozwój – ludzie

Do Paczki i Akademii ludzie przychodzą i zostają, ponieważ widzą, że niesiona przez nich pomoc jest mądra i efektywna, a sam wolontariat dopracowany i dobrze zorganizowany. Wolontariusze cenią sobie doświadczenie bycia w Paczce i Akademii nie tylko za mądrą i przemyślaną pomoc, ale także za możliwość rozwoju. Wolontariat to rozwój, wpływ społeczno-biznesowy oraz możliwość poznania wyjątkowych ludzi oraz stworzenia sieci kontaktów zarówno biznesowych jak i przyjacielskich. To wyzwanie okazuje się niezwykle satysfakcjonujące, bo aż 70 proc. z nich uważa, że Paczka i Akademia to jedno z najważniejszych doświadczeń w ich życiu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się