Jesteśmy w trakcie 8 z12 rund konkursowych. Do tej chwili otrzymaliśmy blisko 3 tysiące zgłoszeń. Większość z nich została zilustrowana przez uczestników zdjęciami aktywności, którym towarzyszy produkt Milko. Bardzo nas cieszy takie zaangażowanie konsumentów. Wszystkim uczestnikom dziękujemy a kolejnych zachęcamy do wspólnej zabawy. – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.
Najatrakcyjniejsze zgłoszenia zostały opublikowane na mapie aktywności Milko stworzonej na stronie konkursu www.milkonadroge.pl Konkurs wystartował 3 lipca, potrwa do 24 września. Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa rozda 84 nagrody o łącznej wartości ponad 150 tysięcy złotych. Do początków września Mlekpol wzmacnia konkurs kampanią radiowa i bilboardowa. Spoty promujące Weź Milko na drogę będzie można usłyszeć w rozgłośniach ogólnopolskich i lokalnych. Bilboardy zachęcające do udziału w zabawie pojawią się w największych miastach Polski.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Z dotychczasowej analizy zgłoszeń wynika, że konsumenci Milko aktywnie spędzają czas na terenie całego kraju. Najchętniej wybieranymi aktywności są jazda na rowerze, sporty wodne i długie piesze wędrówki. Polacy w większości wypoczywają w towarzystwie przyjaciół i rodziny. Podczas wakacji częściej wybierają produkty smakowe: owocowe lub deserowe. – informuje Ewa Gromadzka.