– W Jet Line zajmujemy się komunikacją marketingową w przestrzeni. Zależy nam na tym, aby ta przestrzeń była jak najlepsza i jak najskuteczniejsza, pod każdym względem – mówi Michał Ciundziewicki, prezes zarządu Jet Line Sp. z o.o. – Dzięki spółce i platformie MyLED powiększamy i uzupełniamy naszą ofertę o kolejne miejsce do komunikowania, którego szukają nasi klienci.
MyLED powstała jako startup, którego głównym produktem jest system online do samodzielnego planowania, realizowania i zarządzania kampaniami DOOH w czasie rzeczywistym. W ofercie MyLED są 444 cyfrowe ekrany LED, zlokalizowane w 186 miastach w Polsce, które dzięki geolokalizacji można selekcjonować według potrzeb reklamodawców. Dzięki możliwościom i elastyczności systemu MyLED przygotowywane oferty są dopasowane do indywidualnych założeń a realizowane kampanie niepowtarzalne.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Platforma MyLED działa od 2013 roku. Przed jej uruchomieniem nośniki LED były wykorzystywane główne przez lokalnych reklamodawców, ponieważ rozproszenie ekranów uniemożliwiało realizację kampanii ogólnopolskich. Stworzenie narzędzia – internetowej platformy do zarządzania kampaniami DOOH – ułatwia komunikację i pozwala realizować spójne, szerokie akcje.
– Projektując MyLED tak naprawdę projektowaliśmy nowe i nowoczesne medium: wystarczy dostęp do internetu, aby przeprowadzić kampanię na nośnikach DOOH w całym kraju: można on-line wgrać własny spot, ustalić czas emisji, wybrać standard i lokalizację nośników i automatycznie wygenerować raport podsumowujący kampanię – mówi Grzegorz Śliwa, jeden z twórców platformy i prezes zarządu MyLED Sp. z o.o.
Spółka MyLED Sp. z o.o., zarządzana przez Macieja Podgórnego, Łukasza Przebindę i Grzegorza Śliwę, zrealizowała kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla największych na polskim rynku marketerów, w tym ogólnopolskie akcje reklamowe o interaktywnym charakterze. Wspólnie z Jet Line – jako inwestorem – będzie nadal pracowała nad rozwojem platformy MyLED.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing