Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

BeyondPR dla Aon

Agencja BeyondPR rozpoczęła współpracę z firmą Aon. Agencja odpowiada za komunikację tegorocznej edycji programu „Aon Best Employers”. W ramach zawartej umowy, zespół BeyondPR odpowiada za relacje z mediami, a także promocję ekspertów. Do zadań agencji należy również komunikacja wydarzenia...
O autorze
1 min czytania 2017-08-28

…w social mediach.

Za obsługę biura prasowego tegorocznej edycji projektu „Aon Best Employers” odpowiadają Lidia Piekarska, Aleksandra Kaczorowska oraz Izabella Rześniowiecka-Walter. Komunikacją w kanałach społecznościowych zajmuje się Katarzyna Pakuła.

Aon Best Employers to program prowadzony i rozpoznawalny na całym świecie od ponad 20 lat. Wyłania firmy, które tworzą najbardziej angażujące miejsca pracy. Tytuł „Aon Best Employer” jest przyznawany wyłącznie w oparciu o wyniki badań pracowników. „Aon Best Employers” to także największe badanie i diagnoza organizacji pod kątem zaangażowania pracowników. Dotąd przebadanych zostało 440 tysięcy pracowników z ponad 1000 polskich firm – o różnej skali działalności i zatrudnienia.

BeyondPR jest agencją komunikacji „360 stopni”, która kompleksowo dba o wizerunek firm, marek, produktów i osób. Działania zespołu cechuje profesjonalizm, rzetelność, zaangażowanie, etyka i dbałość o szczegóły. Agencja pomaga Klientom w realizacji celów poprzez wdrażanie osiągalnych i realistycznych strategii komunikacji, które wpływają na ich rozpoznawalność, wyróżniają na tle konkurencji rynkowej oraz konsekwentnie budują pozytywny wizerunek w grupach docelowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj