…w social mediach.
Za obsługę biura prasowego tegorocznej edycji projektu „Aon Best Employers” odpowiadają Lidia Piekarska, Aleksandra Kaczorowska oraz Izabella Rześniowiecka-Walter. Komunikacją w kanałach społecznościowych zajmuje się Katarzyna Pakuła.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Aon Best Employers to program prowadzony i rozpoznawalny na całym świecie od ponad 20 lat. Wyłania firmy, które tworzą najbardziej angażujące miejsca pracy. Tytuł „Aon Best Employer” jest przyznawany wyłącznie w oparciu o wyniki badań pracowników. „Aon Best Employers” to także największe badanie i diagnoza organizacji pod kątem zaangażowania pracowników. Dotąd przebadanych zostało 440 tysięcy pracowników z ponad 1000 polskich firm – o różnej skali działalności i zatrudnienia.
BeyondPR jest agencją komunikacji „360 stopni”, która kompleksowo dba o wizerunek firm, marek, produktów i osób. Działania zespołu cechuje profesjonalizm, rzetelność, zaangażowanie, etyka i dbałość o szczegóły. Agencja pomaga Klientom w realizacji celów poprzez wdrażanie osiągalnych i realistycznych strategii komunikacji, które wpływają na ich rozpoznawalność, wyróżniają na tle konkurencji rynkowej oraz konsekwentnie budują pozytywny wizerunek w grupach docelowych.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024