Na nowym stanowisku odpowiada za budowę i realizację strategii marketingowo-promocyjnej oraz wzmocnienie wizerunku marki. Dla Michała Antczaka to swoisty powrót do korzeni. W latach 2007 – 2010 w Top Secret rozpoczął swoją przygodę z marketingiem fashion. Następnie zdobywał doświadczenia jako Brand Manager marek Vistula i Wólczanka w Vistula Group S.A., a także jako Dyrektor Marketingu w Zaps Fashion Group. Przez ostatni rok kierował zespołem marketingu TATUUM (Kan Sp. z o.o.).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024