Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Michał Antczak dyrektorem marketingu Top Secret

Od 7 sierpnia 2017 roku działem marketingu Top Secret kieruje Michał Antczak.
O autorze
0 min czytania 2017-08-30

Na nowym stanowisku odpowiada za budowę i realizację strategii marketingowo-promocyjnej oraz wzmocnienie wizerunku marki. Dla Michała Antczaka to swoisty powrót do korzeni. W latach 2007 – 2010 w Top Secret rozpoczął swoją przygodę z marketingiem fashion. Następnie zdobywał doświadczenia jako Brand Manager marek Vistula i Wólczanka w Vistula Group S.A., a także jako Dyrektor Marketingu w Zaps Fashion Group. Przez ostatni rok kierował zespołem marketingu TATUUM (Kan Sp. z o.o.).