Marka Carlsberg wspiera Business Run 2017

Carlsberg Polska po raz kolejny angażuje się w ogólnopolską sztafetę charytatywną Business Run. Firmę będzie reprezentować 12 drużyn – wolontariuszy z różnych części Polski, którzy pobiegną, by wspierać osoby z niepełnosprawnością ruchową. W tym roku po raz pierwszy marka Carlsberg z wariantem...
O autorze
1 min czytania 2017-08-30

…Non Alcoholic została jednym ze sponsorów głównych biegu w Warszawie.

– Zrównoważony rozwój to ważna część naszej strategii biznesowej. Promujemy odpowiedzialną konsumpcję alkoholu, działamy na rzecz obiegu zamkniętego opakowań i angażujemy naszych pracowników w wolontariat. Cieszymy się, że w tym roku w Business Run weźmie udział czterokrotnie więcej zawodników niż w latach ubiegłych. To pokazuje, że zarówno świadomość jak i chęć pomocy innym wśród naszych pracowników znacząco rośnie – mówi Beata Ptaszyńska–Jedynak, Dyrektor ds. komunikacji w Carlsberg Polska.

Grupa Carlsberg wyznaczyła w czerwcu 2017 r. nowe cele zrównoważonego rozwoju. Jednym z nich jest promocja odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Firma zobowiązała się do zapewnienia konsumentom 100% dostępności piw bezalkoholowych do 2022 r., a do 2030 r. piwa bezalkoholowe mają być dostępne w każdej sytuacji, w której konsument będzie sięgał po alkohol. Zaangażowanie marki Carlsberg (wariant Non Alcoholic) w tego typu imprezy, w naturalny sposób wpisuje się w założenia nowej strategii.

– Konsumenci coraz częściej sięgają po piwa bezalkoholowe głównie ze względu na chęć orzeźwienia i ugaszenia pragnienia, nie tylko wieczorem, ale również w ciągu dnia, przy różnych okazjach. Wzrost popularności piw bezalkoholowych to także efekt większej świadomości na temat zrównoważonego stylu życia, którego elementem jest zbilansowana dieta oraz odpowiedzialna konsumpcja alkoholu – mówi Joanna Dmochowska, Senior Brand Manager. – Wszyscy zawodnicy będą mogli ugasić pragnienie po biegowym wysiłku puszką Carlsberg Non Alcoholic, która będzie rozdawana w miasteczku biegowym.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Business Run to największy charytatywny bieg sztafetowy w Polsce.

W tym roku odbędzie się w 8 największych miastach: Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Łodzi, Gdańsku, Wrocławiu i Lublinie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

5-osobowe drużyny pokonają w sumie 21 kilometrów (po 4,2 km każdy zawodnik), aby wspierać najbardziej potrzebujących. Zawodnicy Carlsberg Polska pobiegną w 6 miastach: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się