…według policyjnych statystyk ponoszą odpowiedzialność za największą liczbę zdarzeń drogowych w 2016 roku.
W ciągu jednego tylko roku na polskich drogach ginie ponad 3 000 osób, czyli tyle, le zamieszkuje małe miasteczko. Spot stworzony przez agencję Polymus dla KRBRD obrazuje to zjawisko, zamiast statystyk pokazani są ludzie z krwi i kości. Zgromadzeni, w niemym apelu, wyrażają obawę o życie i bezpieczeństwo, zarówno własne, jak i swoich bliskich. Film można obejrzeć poniżej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Spot można obejrzeć w sieci. Zyskał też wsparcie blogerów (m.in. Benzina, Antymoto, Motosoul) , którzy podejmują temat bezpieczeństwa na drodze, brawury i lekkomyślności za kierownicą, na swoich kanałach. Kreację przygotowała Agencja Polymus, produkcją zajął się OTO Film, postprodukcją studio Expresso.