„Jesteśmy dumni z tego, że jako pierwsza agencja PR w Polsce przystąpiliśmy do IAB Polska. – mówi Dirk Aarts, Managing Partner 24/7Communication – Dla nas największą wartością z dołączenia do Związku Pracodawców Branży Internetowej jest możliwość wymiany doświadczeń oraz dzielenia się wiedzą z innymi podmiotami, które wpływają na dalszą profesjonalizację zarządzania działaniami PR online. Choć tradycyjne media relations to nadal podstawowe i kluczowe pole działalności 24/7Communication, z każdym kolejnym rokiem to internet staje się coraz istotniejszą platformą realizacji celów komunikacyjnych. Dlatego też agencje PR muszą się reorganizować – aby móc dostarczyć content, który sprosta współczesnym potrzebom. Wstąpienie naszej agencji do IAB Polska tylko potwierdza kierunek, w którym od lat systematycznie się rozwijamy. Niezmiernie ważne jest, aby stale poszukiwać nowych kanałów komunikacji, które są wiarygodne i mają szansę trafić do odpowiedniej grupy odbiorców”.
24/7Communication to agencja oferująca usługi z obszaru komunikacji korporacyjnej, produktu, zarządzania kryzysem, prowadzenia kampanii informacyjno-edukacyjnych, CSR, public affairs i komunikacji wewnętrznej. W 2017 r. agencja otworzyła także własne studio produkcyjne 24/7Studio, które odpowiada m.in. za produkcję video, kreację, copywriting, content publishing, realizację stron internetowych, aplikacji mobilnych oraz innych rozwiązań z zakresu digital czy poszerzonej rzeczywistości.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024