Do Gdyni z Woodym Allenem. PKP Intercity wprowadza wagony dla kinomaniaków

Do Gdyni z Woodym Allenem. PKP Intercity wprowadza wagony dla kinomaniaków
Światowe produkcje Woody’ego Allena, filmy animowane, polskie kino fabularne, dokumenty i kroniki Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni to tylko niektóre z atrakcji, które we wrześniu przygotowało dla nas PKP Intercity i Fundacja Legalna Kultura.
O autorze
1 min czytania 2017-09-05

fot. Katarzyna Rainka

„Kolej na kino z legalnych źródeł” to pilotażowy projekt polegający na udostępnieniu podróżnym wagonów, w których będzie można oglądać filmy. Wagony kinowe będą dołączone do pociągu TLK „Rataj”, kursującego na trasie Warszawa Wschodnia – Gdynia Główna i Gdynia Główna – Warszawa Wschodnia oraz pociągu EIC „Tatry” kursującego na trasie Warszawa Wschodnia – Zakopane i Zakopane – Warszawa Wschodnia.

Jak podróżować do Gdyni z Woodym Allenem, a do Zakopanego z Andrzejem Chyrą? Nic prostszego! Wystarczy przy zakupie biletu zaznaczyć, że chce się podróżować w wagonie kinowym.

Kino w PKP Intercity to nowa jakość w podróżowaniu pociągami, a sama akcja jest również zachętą do korzystania z legalnych źródeł kultury, które udostępniają treści w zgodzie z prawem i wolą twórców. Wagony kinowe będą jeździć od 4 września do 1 października 2017 roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podróżujący zobaczą między innymi słynne europejskie produkcje Allena, jak np. „O północy w Paryżu”, „Vicky Cristina Barcelona” , komedię „Szef”, czy wielokrotnie nagrodzoną polską animację „. Wszystkie filmy pochodzą z oferty dystrybucyjnej Kino Świat.

Bilety na miejsce w wagonie kinowym można kupić w kasach PKP i na stronie Intercity, a ich cena nie różni się od ceny biletów na miejsca w drugiej klasie w pozostałych wagonach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się


źródło: Legalna Kultura

PS 

W niedawno opublikowanej reklamie Lacoste widzimy platformę kolejową i pośpieszny bieg przez wieki w pociągu. Wszystko, w tym także epoki, ewoluuje, zmienia się: wagony, hobby, moda, ale polo brandu zachowuje swoją wieczną elegancję od 1933.

PS2 

Innym przykładem reklamy zrealizowanej w pociągu jest świąteczny spot H&M, wyreżyserowany przez Wesa Andersona.