„Do Content Marketing Like a King”. Kolejna konferencja HowTo IAB Polska poświęcona marketingowi cyfrowemu

Content Marketing

partnerem merytorycznym działu jest Content Solutions

„Do Content  Marketing Like a King”.  Kolejna konferencja HowTo IAB Polska poświęcona marketingowi cyfrowemu

Tworzenie strategii marketingowej z perspektywy firmy, agencji i wydawcy, działania content marketingowe z wymaganiami SEO, efektywny podział pracy między agencję i klienta, aspekty prawne dotyczące content marketingu i reklamy natywnej czy też skuteczność działań na Facebooku i YouTubie...

... to tematy konferencji „Do Content Marketing Like a King”, organizowanej w ramach IAB HowTo. Najlepsze praktyki i rekomendacje dotyczące marketingu treści zostaną zaprezentowane już 5 września br. podczas całodziennego spotkania.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ideą IAB HowTo - wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska - jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najlepszych digitalowych praktyk przez ekspertów, którzy zajmują się reklamą internetową. Tym razem będą to przedstawiciele Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna. W całodziennej konferencji „Do Content Marketing Like a King” wezmą udział przedstawiciele marketerów, agencji reklamowych, agencji interaktywnych i domów mediowych. Kolejna edycja wydarzenia poświęconych temu tematowi odbędzie się w lutym przyszłego roku.

- Działania związane z content marketingiem odgrywają coraz istotniejszą rolę, angażują coraz większe budżety i uwagę marketerów. Dlatego chcemy o nich rozmawiać podczas spotkania, pokazać najlepsze rynkowe praktyki - komentuje Maja Biniewicz, szefowa Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna, dyrektor strategiczny ds. handlowych w Grupie ZPR Media.

W programie konferencji znajdzie się 10 wystąpień dotyczących kluczowych z punktu widzenia marketerów zagadnień content marketingu, w tym jak organizować działania, kiedy szkolić zespół i zatrudniać specjalistów, a kiedy zaangażować agencję. Eksperci omówią tworzenie i realizację strategii marketingowej z perspektywy firmy, agencji i wydawcy, przedstawią zagadnienie budowania person czy sposoby dostosowania prezentowanych historii do odbiorców. Przedstawione będą także narzędzia, które ułatwiają przygotowanie treści. Uczestnicy dowiedzą się też, jak pogodzić działania content marketingowe z wymaganiami SEO, wykorzystać potęgę wideo oraz efektywnie działać na Facebooku i YouTubie. Dopełnieniem będą prezentacje dotyczące aspektów prawnych content marketingu i reklamy natywnej.

Wśród ekspertów znajdą się przedstawiciele zarówno agencji, jak i wydawców. Będą to: Ula Radzińska - prezes zarządu Aude, Maja Biniewicz - dyrektor strategiczny ds. handlowych w Grupie ZPR Media, Jakub Stępka - Senior Product Manager WP brand studio w Grupie Wirtualna Polska, Jakub Bartosiak - Head of Performance w KAMIKAZE, Błażej Żuławski - dziennikarz i fotograf, odpowiedzialny za strony motoryzacyjne w magazynie Esquire i Business Development, Sławek Skowerski - Head of Copywriting GoldenSubmarine, Ania Gumkowska - dyrektor biznesu lifestyle i wideo Gazeta.pl, Krystian Botko – CEO Talentmedia, Łukasz Ciechanek – dyrektor ds. rozwoju w Netsprint, Gosia Kopalak – specjalista ds. Content Marketingu i Native w Media Impact Polska, Paulina Rodak – Audio Video Manager w Independent Digital. Konferencję poprowadzi Andrzej Jaszczyszyn, Coach ICF, trener, prezenter radiowy.

- Spotkania organizowane w ramach HowTo IAB pokazują olbrzymie doświadczenie grup roboczych funkcjonujących w IAB. Co najważniejsze - symbolizują chęć dzielenia się wiedzą z innymi, tworzenia najlepszych praktyk – komentuje Robert Wielgo, członek zarządu IAB Polska, trener DIMAQ.

Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Partnerem medialnym konferencji jest gazeta.pl.

Więcej informacji na stronie

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij