Innymi słowy, człowiek wielu talentów. Nic dziwnego, że Old Spice zaprosiło go do wzięcia udziału w nowej reklamie.
Old Spice to marka, która reklamami mówi do prawdziwych, silnych mężczyzn. Stąd wybór trafił na energetyzującego sportowca.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Inną dużą kampanią, przygotowaną dla Old Spice, była „The man your man could smell like” z 2010 roku. Jej twarzą był Isaiah Mustafa, były zawodnik NFL. Pierwszy spot z jego udziałem stał się viralem i generował masę pozytywnych komentarzy wokół marki, a te przerodziły się w kolejne spoty.
Innym zawodnikiem grającym w reklamach Old Spice głównym był Terry Crews, aktor komediowy i również były zawodnik NFL. Reklamy, w których bierze udział są śmieszne, głośne i często niedorzeczne.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Niedawno Marka Procter & Gamble w swoich reklamach, parodiowała modę na chwyty marketingowe.