PZL na 15-lecie x-komu

PZL na 15-lecie x-komu

Agencja PZL rozpoczęła współpracę z siecią sklepów x-kom, specjalizującą się w elektronice użytkowej.

Z okazji 15 urodzin sieci agencja przygotowała kampanię wizerunkową pod tytułem

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

“x-kom. Ponad standard”. Kampania składa się z trzech spotów reklamowych do internetu, które w zabawny sposób przedstawiają współczesne problemy konsumentów elektroniki użytkowej oraz profesjonalne, pełne zaangażowania podejście ekspertów x-komu. Kampania startuje w połowie września.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij