– Na przestrzeni ostatnich kilku lat zainteresowanie influencer marketingiem rośnie. To forma współpracy z markami, która coraz bardziej uzupełnia tradycyjne, powszechnie znane formy promocji, stwarza nowe możliwości – mówi Rafał Jackiewicz, Kierownik działu marketingu bdsklep.pl. – Nie pozostajemy bierni na zmieniające się trendy.
Wysyłka kreatywna, przygotowana przez bdsklep.pl we współpracy z agencją OS3, skierowana została do mediów branżowych oraz kobiecych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Na www.bdsklep.pl znajdziemy bardzo szeroki asortyment produktów bio-eko, dlatego w sygnowanym jeżem pudełku znalazła się nieprzypadkowo woda kokosowa i belgijskie praliny. Paczki poza dziennikarzami dostali też influencerzy skupiający się na zdrowym stylu życia i parentingu.
Wysyłka kreatywna miała za zadanie sprawdzić chłonność rynku na tego typu działania. Bardzo Dobry Sklep rozważa nawiązanie trwałej współpracy reklamowej z kilkoma kluczowymi internetowymi postaciami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing