Wielki sukces MeetUp 2017 w Krakowie

Wielki sukces MeetUp 2017 w Krakowie

W sobotę w Tauron Arena odbyło się spotkanie gwiazd YouTube z fanami. W wydarzeniu, którego partnerem było Miasto Kraków, według szacunków organizatorów wzięło udział niemal 20 000 uczestników.

MeetUp® 2017 był okazją do spotkania YouTuberów i ich fanów oraz wymiany zdań na temat rozwoju możliwości biznesowych, związanych z docieraniem do młodych ludzi, czyli pokolenia Z. Scena główna, ustawiona na płycie Tauron Areny, była miejscem najważniejszych rozmów i koncertów, zorganizowanych w ramach wydarzenia. Twórcy odpowiadali o swoich początkach, rozwoju kanałów oraz własnych pasjach i upodobaniach. Zaproszeni YouTuberzy odpowiadali także na pytania, stawiane przez fanów. Dla nieco starszych odwiedzających dodatkową atrakcją była obecność Rafała Sonika, zwycięzcy Rajdu Dakar.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W czasie panelu biznesowego Natalia Grodecka z GetHero wyjaśniła uczestnikom kim są przedstawiciele pokolenia Z – to osoby urodzone po 1995 roku, nieznające świata bez Internetu i smartfonów. Ta część wydarzenia dedykowana była dla przedstawicieli firm i agencji mediowych. W czasie rozmów zaproszeni goście wymieniali się doświadczeniami w temacie zaangażowania biznesowego, a tematem przewodnim wszystkich paneli była dyskusja o zaufaniu i zaangażowaniu, niezbędnych w działaniach marketingowych marek z twórcami. Uczestnicy panelu podkreślali, że YouTube’a, jako medium, nie należy się obawiać, a otwarcie na nowe formaty i możliwości komunikacji może przynieść markom ogromne korzyści.

MeetUp® 2017 był wyjątkowo rodzinną imprezą, na której doskonale bawili się zarówno młodzi fani, jak i ich rodzice i opiekunowie. Zależało nam na stworzeniu atmosfery, która odda pozytywne emocje, towarzyszące twórcom. Zaprosiliśmy YouTuberów, którzy swoją postawą dają dobry przykład młodzieży, czego dowodem jest zaangażowanie reZigiusza i Izaka jako ambasadorów wydarzenia. - PAWEŁ KOWALCZYK, WICEPREZES ZARZĄDU GETHERO

Uczestnicy MeetUp® 2017 mogli spotkać się z idolami w specjalnie przygotowanych Meeting Boxach, czyli strefach wyznaczonych do zdjęć, rozmów i autografów. Oczekiwanie na spotkania z YouTuberami można było umilić sobie na strefach sponsorów i partnerów, gdzie przygotowane były konkursy i atrakcje. Wejście na imprezę było bezpłatne, jednak najbardziej oddani fani mogli kupić specjalne bilety, które uprawniały ich do wcześniejszego wejścia czy udziału w spotkaniu Before MeetUp®.

Takie spotkania umożliwiają rzeszom młodym ludzi spotkać się, porozmawiać i pobyć z ich idolami, których na co dzień mogą oglądać wyłącznie na ekranie. Cieszymy się, że jako Miasto Kraków zaangażowaliśmy się w to wydarzenie, które prezentuje nasze miasto jako miejsce nowoczesne, otwarte na innowacje i młodych ludzi. - RAFAŁ PERŁOWSKI, DYREKTOR WYDZIAŁU PROMOCJI I TURYSTYKI KRAKOWA

Zaangażowanie wielu twórców, darmowe wejście na imprezę i piękna pogoda przyczyniły się do tego, że MeetUp® 2017 odwiedziło niemal 20 000 osób – jak szacują organizatorzy. GetHero, organizator wydarzenia, już zapowiada rozpoczęcie prac nad organizacją kolejnego spotkania.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij