Historia tostów i fasoli podbija internet. Wzruszająca opowieść o zaspokajaniu potrzeb konsumentów

Historia tostów i fasoli podbija internet. Wzruszająca opowieść o zaspokajaniu potrzeb konsumentów

Jakie są szanse, że reklama, która ma zachęcić do kupienia fasoli w puszce sprawi, że łzy staną nam w oczach? Australijski oddział Heinza odpowiada na pytanie!

Animacja, rodem z Pixara, opowiada historię Geoffa, który od zawsze był fanem tostów z fasolką. Ten zostaje oficerem biura innowacji w Heinz i szuka rozwiązań na zaspokojenie wymagań konsumentów. Nie byłoby w tym nic wzruszającego, gdyby nie fakt, że inspiracją do podejmowania tych działań jest dla niego rodzina.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Reklama powstała, by przekazać ludziom, że firma wprowadza na rynek nowe rozmiary puszek z żywnością, wśród których każdy, na pewno, znajdzie coś dla siebie.

Za kreację spotu odpowiada agencja Grupa Y & R.

PS

„In a Heartbeat” to krótkometrażowy film, który doceniono nie tylko za animację i ilustrację, ale także za wiadomość i ładunek emocjonalny, który ze sobą niesie. Miłość nie dba o płeć, kolor skóry i nie zna granic. To pierwsza taka animacje o tematyce LGBT, która stała się viralem w zaledwie 24h.

PS2

Inną zabawną animację, na którą chcemy zwrócić waszą uwagę, to spot konkurencji Ubera – Lyfta. Autorem animacji jest John Kahrs - twórca Papermana, którego w 2012 roku pokochali wszyscy.

Starszej pani zostaje zniszczone zabytkowe auto z lat młodości, kiedy to poznała swojego męża. Postanawia kupić nowy samochód. W trakcie postoju przez pomyłkę dosiada się do niej pasażer, który chciał zrealizować kurs w Lyft... Zresztą, zobaczcie sami!

A poniżej możecie zobaczyć animację Papermana:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij