Najbardziej pomocny chatbot w historii polskiego Facebooka? – dla Warty od K2 Digital Transformation

K2 Digital Transformation (zespół doradców przy agencji K2) zaprojektował i wdrożył zaawansowanego technologicznie chatbota dla Warty.
O autorze
0 min czytania 2017-09-12

To pierwsze tego typu rozwiązanie, które dzięki integracji z wewnętrznymi systemami ubezpieczyciela pozwala na ekspresowe uzyskanie pomocy i zgłoszenie szkody przez aplikację Messenger.

Wdrożony we wrześniu br. chatbot wyposażony jest w silnik NLP (Natural Language Processing), dzięki czemu szybko i sprawnie odpowiada na pytania dotyczące ubezpieczeń. Pomaga także w sytuacjach kryzysowych. Jest zintegrowany z pozostałymi systemami Warty tak, by zapewnić bezpieczeństwo i poufność udostępnianym danym.

Chatbot ściśle współpracuje z Działem Obsługi Klienta – gdy rozpoznaje problem, na który sam nie jest w stanie odpowiedzieć, przełącza klienta na Live Chat z konsultantem. Dzięki takiemu systemowi wszyscy ubezpieczeni w Warcie otrzymają najlepszą możliwą pomoc, nawet w najtrudniejszych przypadkach takich, jak wypadek czy pożar.

Chatbot sprawia, że Warta jest dostępna dla swoich klientów 24h na dobę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj