BE7 zmienia tożsamość wizualną Invest in Pomerania

BE7 zmienia tożsamość wizualną Invest in Pomerania

Agencja strategiczno-kreatywna BE7 opracowała kompleksową tożsamość wizualną dla inicjatywy Invest in Pomerania, wspierając tym samym budowanie jej nowoczesnego wizerunku.

Agencja stanęła przed zadaniem unowocześnienia tożsamości wizualnej inicjatywy Invest in Pomerania, której koordynatorem jest Agencja Rozwoju Pomorza. Inicjatywa jest kluczowa dla regionu i jego promocji w środowisku biznesowym, a jej główne zadanie to przyciąganie nowych inwestycji do województwa pomorskiego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Podjęliśmy decyzję o zaktualizowaniu identyfikacji wizualnej z uwagi na rozszerzenie działalności Invest in Pomerania w zakresie promocji dodatkowych sektorów gospodarki oraz komplementarnie realizowanego projektu, mającego na celu zachęcanie do mieszkania, pracy w województwie pomorskim – mówi Wojciech Tyborowski, Dyrektor Invest in Pomerania. – Adresatami naszych działań są głównie przedstawiciele biznesu, dlatego też zależy nam aby wizerunek Invest in Pomerania kojarzył się z nowoczesnym i profesjonalnym charakterem usług, a tym samym wzmacniał zainteresowanie inwestorów województwem pomorskim.

W związku ze zmianą potrzeb w komunikacji w tym sektorze, BE7 zaproponowało ARP nową odsłonę, przystępną i zdecydowanie bardziej wyróżniającą Invest in Pomerania na tle podobnych projektów.

,,Większość projektów biznesowych z tego sektora wygląda tak naprawdę bardzo podobnie. Głównym nurtem jest prostota i czystość formy. Takie podejście sprawia, że podczas wydarzeń branżowych ciężko jest odbiorcy utrwalić sobie wizerunek poszczególnych marek. Dlatego też postawiliśmy na wyraziste kolory i generyczny, łatwy w implementacji wzór. Naszym głównym celem jest zwiększenie przystępności inicjatywy dla odbiorcy, nie chcieliśmy aby ich tożsamość sztucznie tworzyła dystans. Co ważne, zaproponowana, oryginalna stylistyka nie pozostaje w sprzeczności z rangą inicjatyw.‘’ - mówi Arkadiusz Wawrzyniak, twórca koncepcji z zespołu BE7.

Prace projektowe oraz działania wizerunkowe dla Invest in Pomerania zostały już zakończone, a efekty współpracy zostają systematycznie wdrażane.

W ramach współpracy nad wizerunkiem drugiego projektu BE7 zajęła się także stworzeniem nazwy nowej inicjatywy, zachęcającej do studiowania, pracy, życia i relaksu w województwie pomorskim. Prace jeszcze trwają, więcej szczegółów już niebawem.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij